Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@02:35:17 GMT

گله کارگردان «آیینه بغل» از جواد عزتی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۸۳۸۵

گله کارگردان «آیینه بغل» از جواد عزتی

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم سینمایی «آیینه بغل» عکس‌های تست گریم جواد عزتی را برای این فیلم در اینستاگرامش منتشر کرد و در رابطه با اینکه چرا جواد عزتی در تبلیغات فیلم نیستند، توضیح داد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، منوچهر هادی کارگردان فیلم سینمایی «آیینه بغل» عکس‌های تست گریم جواد عزتی را برای این فیلم در اینستاگرامش منتشر کرد و در رابطه با اینکه چرا جواد عزتی در تبلیغات فیلم نیستند، توضیح داد: «خیلی ها سوال میکنن که چرا عکسی از جواد عزتی نمیذاری و در تبلیغات فیلم نیستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوال زیاد پرسیده شده و به احترام شما پاسخ میدم . بعد از آماده شدن فیلم در هیچکدام از مراسم ها و اکرانها ایشان نه پاسخ تلفنها رو دادند نه شرکت کردند . از طریق همسرشان متوجه شدم که با من هیچ مشگلی ندارن . چندین پیام به ایشان دادم بعد از یک هفته جواب مختصری دادند . درهر صورت من و گروه بخاطر همزمانی کار ایشان با فیلم هزارپای آقای داودی بسیار اذیت شدیم و روزای سخت ولی شیرینی رو تجربه کردیم . ایشان تا این لحظه نه تنها هیچ تبلیغی در صفحه شخصی خودشان از آینه بغل نکردن در هیچ مراسمی هم شرکت نکردن و جواب تلفن من و بچه های گروه رو هم ندادند . بعد از پیگیری های من یکبار با فاصله یک هفته ای تماسی با من داشتند که به دلیل دلخوری جواب ایشان را ندادم . این دلخوری همچنان ادامه دارد و از ایشان گله دارم . به هر دلیلی اگر از تهیه کنندگان ناراحت هستین یا هر کسی در گروه باید به احترام فیلمی که برایش زحمت کشیدیم همگی در اکران کمک کنیم که بهتر دیده شود . در آخر صمیمانه از حضور جواد عزتی عزیز و همسر محترمشان در فیلمم ممنونم و هنوز کنجکاوم مثل مردم عزیز و هواداران محترم ایشان که پاسخی برای بی توجهی و بی مهری اش به فیلم آینه بغل بدهد که بی شک یکی از بهترین بازیهای اوست به گواه همین مردم و مخاطبان فیلم که جواد عزیز و بازی درجه یک او را در فیلم دوست داشتن .
این هم عکس جواد دوستداشتنی و عزیزم . امیدوارم من و فیلممون رو دوست داشته باشی و دلیل ناراحتی تو رو روزی بفهمم . دوستت دارم . هرجا هستی موفق باشی.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری