Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@20:39:39 GMT

نجات جان اعضای یک خانواده از مرگ حتمی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۸۵۲۹

نجات جان اعضای یک خانواده از مرگ حتمی +تصاویر

آتش‌نشانان اعضای یک خانواده را که دچار گازگرفتگی شده بودند، نجات دادند.

به گزارش شریان نیوز،ساعت ۲۳:۴۷ شب گذشته حادثه گازگرفتگی در ساختمان مسکونی در خیابان زمزم، خیابان شهید رضایی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۲۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد هاشم طیبی‌نیا؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده به محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی پنج طبقه دارای ۵۰ واحد مسکونی، بنابر اظهارات همسایگان، اعضای خانواده ساکن در طبقه چهارم داخل واحد مسکونی بوده، اما پاسخگو نبودند.

وی ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی به سرعت جریان برق و گاز واحد مسکونی را قطع کردند و پس از ایمن‌سازی کامل و مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، به وسیله ابزار مخصوص در ورودی واحد مسکونی حدوداً ۶۰ مترمربعی را باز کرده و وارد محل حادثه شدند.    

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان ابتدا در و پنجره‌های واحد مسکونی را باز کردند و پس از بررسی نقاط مختلف واحد مسکونی، یک خانم بیست و هشت ساله، یک مرد سی و پنج ساله و دو دختر بچه یک و نیم و چهار ساله که دچار گازگرفتگی شده و توان حرکت کردن نداشتند را به خارج از محل حادثه، انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیرو‌های عملیاتی در پایان، اعضای این خانواده چهار نفره را برای انجام معاینات پزشکی و اقدامات بعدی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.     منبع:فردا برچسب هاآتش نشانیاورژانسگازگرفتگیمسکونیحادثه مطالب مرتبط مردی، نامادری خود و سه فرزند او را کشت
اطلاعیه وزارت نفت درباره حادثه «سانچی»
جزییات حمله افراد ناشناس به ساختمان شهرداری منطقه 12
تصادف در ستارخان رنگ و بوی جنایی گرفت! +عکس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم