Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله سید محمد شاهچراغی و سید شهاب الدین چاوشی در مراسمی لوح سپاس را برای قدردانی از تولید برنامه های رادیویی ، تلویزیونی ، خبری ، مستند سازی و پوشش زنده مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به محمد منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و مسئول کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین استان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدا و سیمای مرکز سمنان  در ایام اربعین حسینی دو هزار و 240 دقیقه برنامه رادیویی ، هزار و 430 دقیقه برنامه تلویزیونی و 183 دقیقه گزارش خبری و مکتوب تولید و پخش کرد .

همچنین اعزام دو گروه برنامه ساز و مستند ساز برای برقراری ارتباطات زنده و گزارش های ضبطی و مستند های تلویزیونی و رادیویی به کربلای معلی ،  تولید و پخش 200 تصویر گرافیگی و پیام و اعلام شماره حساب ها و کانال های فضای مجازی در رادیو نما ، تولید و پخش تعداد خبر و پیام اربعینی برای نشر در فضای مجازی و بارگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی ، خبرگزاری صدا و سیما ، سروش و سایت مرکز ، اختصاص بخش های عکس روز و شهروند خبرنگار به موضوع راهپیمایی اربعین و  راه اندازی کانال اربعین 96 در فضای مجازی و بارگذاری بیش از 300 پیام و خبر در این کانال از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز سمنان در بزرگداشت اربعین حسینی بوده است .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت