Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@23:21:52 GMT

چگونه به صورت قانونی بک لینک دریافت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۹۸۱۵

به گزارش پارس نیوز،

 

برای فروشگاه خود یک سایت بر اساس اصول سئو طراحی کرده اید، محصولات و محتوا را ایجاد و آپلود کردید و حال نوبت به این رسیده است که سایت خود را تبلیغ کرده تا افزایش بازدید و در نتیجه فروش داشته باشید. بهترین راه برای افزایش بازدید، گرفتن بک لینک است؛ اما حتماً سؤالی که برای شما ایجاد می شود این است که چگونه بک لینک دریافت کنیم؟ آیا هر بک لینکی توسط گوگل مورد تأیید است؟

بک لینک چیست؟

اول از همه بهتر است که بک لینک را تعریف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر لینکی که از سایت دیگران به یکی از صفحات سایت شما وارد می شود را بک لینک می گویند. دریافت بک لینک، یکی از اصول سئو است ولی به شرطی اینکه اصولی و بر اساس قوانین گوگل انجام شود، در غیر این صورت نه تنها اثری نخواهد داشت بلکه باعث کاهش رتبه سایت شما هم خواهد شد.

چگونه بک لینک معتبر دریافت کنیم؟

همانطور که در بالا بیان کردیم، برای اینکه بتوانید افزایش بازدید ارگانیک داشته باشید به غیر از رعایت اصول سئو در طراحی سایت خود، بهترین راه دریافت بک لینک است؛ اما بک لینکی که معتبر باشد و از هیچ گونه تکنیک سیاهی در آن استفاده نشده باشد. بک لینک را می توان از مکان هایی مانند موارد زیر دریافت کرد:

فعالیت در فروم ها و بخش نظرات آن ها

فروم ها یکی از بهترین مکان برای فعالیت است. فروم ها یا انجمن های تخصصی متعددی امروزه وجود دارد که در هر کدام دسته بندی های متنوعی وجود دارد و شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود، در یکی از دسته بندی ها فعالیت کنید. بهترین روش برای فعالیت در فروم، نظر دادن به پست های دیگران یا پاسخ به سؤالات آن ها البته در حوزه کاری خودتان است. با این روش یعنی پاسخ و دادن نظرات کاربردی، دیگران کاربران به ماهیت کاری شما پی می برند و بیشتر برندتان را میشناسند.

 متاسفانه بعضی از شرکت ها و افراد، به هنگام عضویت سریع اقدام به پست گذاری و دادن لینک برای خواندن ادامه مطلب می کنند که این با قانون خیلی از فروم ها در تضاد است و بهتر است بدانید که سریعاً توسط آن ها بلاک خواهید شد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای برای برند سازی و دریافت بک لینک است. امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از این شبکه ها برای فعالیت و ارتباطات روزمره خود استفاده نکند. فقط نکته مهم این است که اولاً شبکه های اجتماعی متناسب با کسب و کار خود را بشناسید و دوم اینکه روش ها و تکنیک های فعالیت در آن ها را بدانید.

پست مهمان

پست مهمان یک توافق است بین دو سایت که شما یک وبلاگ آموزشی را برای یک سایت می نویسید و آن سایت هم بدون اینکه از شما هزینه ای بگیرید، آن را در بخش بلاگ خود قرار می دهد. مزیت پست مهمان برای دو طرف به این صورت است که شما می توانید در آن پست به سایت خود لینک بدهید و برای مالک سایت این است که یک پست را بدون اینکه برای آن هزینه مالی و زمانی کند، دریافت کرده است؛ اما چند نکته را باید در پست مهمان رعایت کنید:

سایتی را که قصد دارید تا برای آن پست مهمان بنویسید، باید متناسب با کسب و کار شما باشد. شما باید اصول سئو را در نوشتن سایت خود رعایت کنید تا مطلب سایت شما در جستجوی گوگل بیشتر دیده شود. سایت ها پربازدید را برای این کار انتخاب کنید. به کلمات کلیدی اصلی در متن نوشتاری به سایت خود لینک بدهید. تولید محتوای ارگانیک

امروزه ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش برای دریافت بک لینک، تولید محتوا ی ارگانیک است. با تولید محتوای ارگانیک و البته مفید و بر اساس اصول سئو، می توانید کاربران بیشتری را جذب سایت خود کنید. کاربران اگر مطالب شما را مفید ببینند، آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و خود اینکار باعث دریافت بک لینک توسط آن ها می شود.

فعالیت در دایرکتوری ها

دایرکتوری ها وب سایت هایی هستند که شما می توانید اطلاعات سایت یا کسب و کار خود را در آنجا ثبت کنید و بک لینک دریافت نمایید. دایرکتوری ها از سایت های معتبری هستند که رتبه بالایی را در گوگل دارند و دریافت یک لینک آن ها به افزایش رتبه سایت شما نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

کدام بک لینک ها از نظر گوگل خطا است و جریمه به همراه دارد؟

گذاشتن لینک سایت در صفحاتی که پر از لینک است؛ برای مثال اگر قصد گذاشتن نظر در زیر پستی را دارید، اگر تعداد نظرها زیاد بود و هر نظر زیاد بود به هیچ وجه در آنجا اقدام به دریافت بک لینک نکنید زیرا این صفحات به عنوان مزرعه لینک به حساب می آیند و از گوگل چنین صفحاتی را جریمه می کند. خرید لینک هم یکی از اشتباهاتی است که خیلی از کسب وکارها انجام می دهند. گوگل خیلی باهوش است و تفاوت بین لینک های طبیعی و خرید را متوجه می شود. پست گذاری با لینک به صورت زیاد. بیشتر شبکه های اجتماعی، وقتی که شما لینک های متعددی در دیگر گروه ها قرار می دهید، صفحه شما را تبلیغاتی حساب کرده و آن را بلاک می کنند. برای اینکه به چنین مشکلی برنخورید، حتماً یک استراتژی برای فعالیت ها و قرار دادن لینک داشته باشید.

دریافت بک لینک همانطور که ساده به نظر می رسد، اما نیاز به تخصص خاص خود دارد؛ اینکه چگونه فعالیت کنیم تا جریمه نشویم و بیشترین بازخورد را بگیریم، خیلی مهم است. برای همین توصیه می شود حتماً قبل از شروع با یک شرکت سئو مشورت کنید. شرکت سئوکار در زمینه سئو سایت و بهینه سازی به صورت تخصصی فعالیت می کند، تمامی فعالیت های دریافت بک لینک معتبر را برای سایت شما انجام می دهد تا علاوه براینکه مورد جریمه گوگل قرار نگیرید، بیشترین بازخورد را به دست بیاورید.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضائی و تجربیات ادوار گذشته؛ مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

وی با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوین دریافت کالابرگ، ابلاغیات قضائی و غیره مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آن‌ها است.

پاشایی ارسال و دریافت این پیامک در تمامی پیام رسان‌های بومی، غیر بومی، گروه‌ها و کانال‌ها که شهروندان در آن عضویت دارند را ممکن عنوان کرد و حتی ارسال این پیامک‌ها را از طریق دوستان و آشنایان نیز محتمل دانست.

وی در ادامه از هموطنان خواست: در صورت مواجه با اینگونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سر شماره‌های تلفن شخصی است، توجه نکنند.

سرهنگ پاشایی خاطر نشان کرد: در صورت غفلت و گرفتار شدن در دام مجرمان سایبری عموم مردم می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره مند شوند.

وی افزود: در صورت نیاز شیفت‌های قضائی دادگاه‌ها، دادسراها و حوزه بانکداری در سراسر کشور آمادگی ارائه خدمات به افراد خواهان است.

کد خبر 6094895

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات