Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:31:06 GMT

تعطیلی 2 کارگاه ساختمانی غیر ایمن در شهرستان فردوس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۹۸۴۸

تعطیلی 2 کارگاه ساختمانی غیر ایمن در شهرستان فردوس

2 کارگاه ساختمانی غیر ایمن در قالب طرح بازرسی ضربتی از کارگاههای ساختمانی شهرستان فردوس پلمپ و تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردوس درگفتگو با فردوس برین گفت: این کارگاهتعطیلی 2 کارگاه ساختمانی غیر ایمن در شهرستان فردوس های ساختمانی به علت داشتن نواقص و ایرادات ایمنی و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای صولتی از آغاز طرح بازرسی ضربتی از کارگاههای ساختمانی در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارتقای ضریب ایمنی در کارگاههای ساختمانی و در نتیجه کاهش حوادث ناشی از کار اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه  اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تنهایی قادر به کنترل و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از کار و افزایش رعایت مقررات ایمنی در واحدهای ساختمانی نیست، از مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری، کارفرمایان و مهندسان ناظر خواست: تا برای پیشگیری از حوادث دلخراش ناشی از کار اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟