Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@04:33:31 GMT

همه در قبال رفع آلودگی هوا مسئولیم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۰۰۱۴

همه در قبال رفع آلودگی هوا مسئولیم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، حدود دو هفته پیش اگر از میدان آزادی گذر می کردید، شاهد توقف تعدادی از ماشین‌ها برای تعویض فیلتر هوا بودید. بسیاری از آنهایی که ایستادند و فیلتر هوای خود را تعویض کردند، نمی‌دانستند که داستان از چه قرار است.
 
چند جوان از روی یک تابلو فیلترهای تمیز را برداشته و جای آن فیلترهای کثیف را می‌گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از مردم در مورد ارتباط موضوع با نهالی که به آنها داده می‌شد سوال می‌کردند با واژه نمی‌دانم مواجه می‌شدند.
 
از محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، که این اجرا را در راستای روز هوای پاک با کمک یک تیم جوان و دغدغه مند اجرا کرد، موضوع را پرسیدیم و اینکه چرا اینبار ماشین‌ها به نوعی هدف یک پرفورمنس آرت قرار گرفتند؟
 
استاد گفت: یکی از معضلاتی که امروز جامعه با آن درگیر است بحث آلودگی هوا از طریق وسایل نقلیه است، موضوعی که در فصل زمستان به دلیل وارونگی هوا بیشتر نمود پیدا می‌کند و ما هم با توجه به اینکه مسئولیت اجتماعی بانک را در حوزه محیط زیست تعریف کرده ایم، سعی کردیم با اجرای یک برنامه در محیط شهری نظر مردم به این موضوع جلب کنیم، که ماشین‌های آنها برای اینکه بتوانند درست کار کنند و هوای شهر را کمتر آلوده کنند نیاز به رسیدگی دارند.
 
وی با اشاره به این نکته که کمپین همین یک زمین متعلق به همه مردم است، افزود: هر کدام از ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که به اندازه خودمان باید در حفظ محیط زیست و رفع آلودگی هوا و مسائل و دغدغه‌های کشور نقش داشته باشیم، پس باید مسئولیت پذیر باشیم و نقش خود را ایفا کنیم.
 
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اظهار امیدواری کرد با اجرای این قبیل فعالیتهای اجتماعی به عنوان یک سازمان دغدغه مند نقشی هرچند کوچک در رفع مشکلات عمومی داشته باشند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم است.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان است.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودهای در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه