Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال در فیلم "حکایت دریا" به کارگردانی "بهمن فرمان آرا" حضور داشتم و تا آنجا که می‌دانم این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید اما فیلم دیگری را در جشنواره دارم.

به گزارش میزان وی در همین راستا افزود: امسال بار دیگر همکاری خوبی را در فیلم "امپراطور جهنم" با پرویز شیخ طادی تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری مثبتی که در فیلم شکارچی شنبه نیز اتفاق افتاده بود.

بازیگر نقش "بزرگ آقا" درباره ایفای نقش در فیلم "امپراطور جهنم" تصریح کرد: بازی در امپراطور جهنم یکی از سخت‌ترین تجربه‌های من در بازیگری بود. هنوز فیلم را کامل ندیده ام اما شرایط جوی و برف و باران به شدت کار را برای گروه و تولید سخت تر کرده بود.

وی درباره اهمیت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: هیچوقت به سیمرغ جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست. من به عنوان یک بازیگر بهترین عمل خود را انجام می‌دهم و هیچ زمانی کاری برای دریافت جایزه انجام نداده و نمی دهم.

وی درباره حضور خود در فیلم "حکایت دریا" خاطرنشان کرد: البته بازی من در "حکایت دریا" بازی بسیار کوتاهی و در حد یک سکانس است. این فیلم را به خاطر احترام فراوانی که برای بهمن فرمان آرا قائل هستم پذیرفتم و چون آن را ندیده‌ام در مورد کیفیتش نمی‌توانم نظر درستی بدهم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه شهروندان میتوانند با ارائه یکی از ۵ مدرک هویتی که در کتاب قانون انتخابات نوشته شده با آن در رای گیری شرکت کنند، گفت: بعد از احراز هویت شهروندان صندوق‌های الکترونیکی یک کارت به شهروندان ارائه می‌دهند و افراد پس از حضور در پای دستگاه با مشاهده چهره کاندیدا‌ها می‌توانند فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

شهابیان همچنین یکی از مزایای صندوق‌های الکترونیکی را برای افراد کم سواد و بی‌سواد دانست و افزود: این افراد می‌توانند با رویت چهره کاندیدا فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا دیگر مثل سنوات گذشته شبهه‌ای در آن نباش.

 وی یکی دیگر از مزایای این سیستم را تجمیع آرا دانست و افزود: در شمارش آرای الکترونیکی هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد و دستگاه صورت جلسه کل آرا را به صورت چاپی تحویل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد