Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در گروه نونهالان A، اهورا شاه صنمی ازخوزستان وامیر مهدی چراغی روشن ازهمدان اول و دوم شدند و هیراد رشیدی از هرمزگان عنوان سوم را از آن خود کرد.

در گروه نونهالان B. هم محمد طا‌ها قیصری از فارس، امیرحسین فرهنگی از گیلان و محمدمهدی طهماسبی آبدر از بوشهر در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده نوجوانان در گروه C، رادین فروغیان از تهران ومهران الهامی از خراسان شمالی به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و آرش صادقی جهرمی نیز به در جایگاه سوم ایستاد.

در گروه نوجوانان D. هم امین توکلی از خراسان شمالی، سهیل سید سیاح از زنجان و علیرضا ده کاهی از مرکزی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران و در گروه نونهالان A. سارا مقدمی از کرمان، کوثرحمل برکرمی از آذربایجان شرقی ومهتاب ضیایی از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه نونهالان B، ماهور پیری از زنجان و لعیا عابدی صفدرآبادی از خراسان رضوی وروژینا گرویی از فارس مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند..

درگروه نوجوانان C، یگانه سلیمان زاده ده دیوان از کرمان، تامیلا تذری از خراسان رضوی و ریحانه سادات موسوی از تهران جایگاه اول تا سه را از آن خود کردند.

در نتایج گروه D، ستایش پریسا وسارا زراعت زاده و دایانا دادمنش هرسه ازکرمان سه عنوان اول تا سوم را به دست آوردند.

این مسابقات با هدف استعدادیابی با شرکت ۲۸۰ سنگنورد نونهال و نوجوان از ۲۵ استان به مدت دو روز در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر الوند برگزار شد.

انتهای پیام/

معرفی برترین های مسابقات سنگنوردی قهرمانی نونهالان و نوجوان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور