Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@15:37:00 GMT

تغییرات تاسیسات مرکز انتقال نفت کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۰۸۱۰

تغییرات تاسیسات مرکز انتقال نفت کرمانشاه

نصب و راه اندازی اکچویترهای جدید در تاسیسات ۸ اینچ منطقه غرب آغاز شد.

نصب و راه اندازی اکچویترهای جدید در تاسیسات ۸ اینچ منطقه غرب آغاز شد.

به گزارش انرژی امروز، کیوان غلامی، رئیس مهندسی تعمیرات برق منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: این اقدام به منظور پایداری عملیات انتقال مواد نفتی و بالا بردن راندمان تجهیزات و عملکرد الکتروپمپها در اولویت کار واحد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکچویتورهای برقی یکی از مهمترین تجهیزات موجود در مراکز انتقال نفت و تاسیسات ها می باشد که وظیفه اصلی آنها باز و بسته نمودن والوها در زمان بهره برداری و همچنین مواقع اضطراری در کمترین زمان ممکن می باشد.

رئیس مهندسی تعمیرات برق منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد: با بررسی گیر بکس های قدیمی موجود بر روی والوها و اکچویترهای جدید، مشخص شد که نصب مستقیم اکچویتر بر روی گیر بکس ممکن نیست و نیاز به ساخت فلنج واسط بین آنها می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن با توجه  به غیر قابل تعمیر بودن اکچویترهای A مدل قدیمی و عدم امکان کنترل آنها با استفاده از سیستم PLC ، نیاز به راه اندازی اکچویترهای جدید بیشتر شد.

غلامی اظهار کرد: لذا پس از طی مراحل متعدد از قبیل برشکاری با استفاده از پلاسما، تراش، جوشکاری و غیره قطعات مورد نیاز تهیه شد و سپس ساخت، نصب و راه اندازی آن در دستور کار قرار گرفت.

استفاده از تجهیزات برقی داخلی در مرکز انتقال نفت کرمانشاه

رئیس مهندسی تعمیرات برق منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، اظهار کرد: نصب رله MV2300 ولتاژی پنل تابلوهای برق ۶ کیلوولت مرکز انتقال نفت کرمانشاه با تلاش کارکنان واحد نگهداری و تعمیرات برق منطقه غرب انجام شد.

غلامی گفت: رله ولتاژی استفاده شده در تابلوهای ورودی ۶ کیلوولت این مرکز از نوع جنرال الکتریک بود. که پس از خرابی، عدم وجود قطعات مورد نیاز در بازار داخلی، عدم امکان آنها در اسرع وقت و  تامین آنها، تصمیم بر آن شد که نمونه مشابه دیگری جایگزین آن شود.

وی افزود: به همین منظور پس از بررسی های لازم، نمونه رله ولتاژی ساخت داخل مدل MV2300 شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفت و مشخص شد آپشن ها و امکانات بیشتر و قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه خارجی آن دارد.

رئیس مهندسی تعمیرات برق منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تصریح کرد: پس از تهیه و تامین دستگاه جدید با تلاش همکاران این واحد و مطالعه کاتالوگ آن و همچنین انجام محاسبات لازم، دستگاه جدید جایگزین دستگاه قبلی شد.

وی اظهار کرد: طی مدتی که رله مورد نظر معیوب و کلید ورودی مربوط به آن خارج از سرویس بود، با تدابیر همکاران این واحد و تغییر آرایش کلیدهای ورودی و کوپلر تابلوهای مربوطه، کوچکترین خللی در عملیات انتقال مواد نفتی به عمل نیامد.

رئیس مهندسی تعمیرات برق منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ادامه داد: رله ولتاژی جدید پس از تنظیم پارامترها و درست بودن نتایج تست های مورد نظر در سرویس بهره برداری قرار گرفت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد