Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۲ عنوان برنامه در سطح کانون‌های مساجد مناطق مختلف شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز (7 بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح کانون‌ها فراهم‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه این مراسمات در سطح 295 کانون فرهنگی و هنری روستایی و شهری این استان اجرا می‌شود، یادآور شد: در این ایام برنامه‌های ویژه فاطمیه در راستای تبیین سیره و شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در بین نسل جوان به‌ویژه بانوان به همت واحدهای خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری این استان برگزار خواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با تأکید بر اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی یا حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از کانون‌های مساجد بازدید می‌شود، ابراز کرد: برگزاری سفره‌های صلوات و اهدای ثواب آن به روح حضرت فاطمه زهرا (س) و برگزاری همایش زن طراز انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های مساجد ازجمله این برنامه‌هاست.

 

چراغی پور، برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در کانون‌های مساجد شهری و روستایی، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی از آثار و تولیدات کارآفرینی اعضای کانون‌ها، اهدا 50 هزار جلد کتاب به کانون‌های مساجد، برگزاری جشن انقلاب در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری روستایی و ایجاد غرفه کانون‌های فرهنگی و هنری در نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر عنوان کرد.

 

وی، یادآور شد: برگزاری جلسات طرح تلاوت نور و محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ازجمله حفظ سوره مبارک فجر و حفظ خطبه فدکیه، دیدار با خانواده معظم اولین زن شهیده انقلاب اسلامی در استان ایلام، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر در سطح استان، تولید و ارسال پیامک با موضوع مسجد و انقلاب اسلامی در طول ایام‌الله دهه فجر از برنامه‌های کانون‌های مساجد برشمرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، برگزاری جشن انقلاب ویژه خواهران کانون‌های مساجد استان و حضور پرشور اعضای کانون‌ها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را برنامه‌های دیگر عنوان و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری به‌عنوان نهادهای مردمی با حضور جوانان نقش مهمی در راستای برگزاری جشن‌های انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم‌دارند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: امروز با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، لازم است که دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین و بازگو شود و نسل امروز با وقایع و تاریخ انقلاب اسلامی بیش از گذشته آشنا شوند.

 

چراغی پور، در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل جوان است و تلاش می‌شود که این برنامه‌ها با رویکرد مردمی بودن و با حضور جوانان و نوجوانان در مساجد برگزار شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی