Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مشایخی دبیر اجرایی اولین استارت آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت گفت: استارت آپ یک رویداد نوین کارآفرینی است که دانشگاه جیرفت به عنوان یک دانشگاه پیشرو، در جهت ایجاد ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین در راستای حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و کارآفرین این رویداد را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دریافت120 ایده اولیه در نخستین استارت آپ تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته به آن خبر داد و افزود: استارت آپ سازمان موقتی است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر در 50 تا 70 ساعت حداقل سه مدل کسب و کار را به نتیجه می رساند و معمولا سازمان هایی موفق هستند که پس از این 50 ساعت همدیگر را رها نکنند.

حسین مشایخی تصریح کرد: پس از بررسی ایده های وارد شده به این رویداد کار آفرینی، طبق نظر داوران 24 ایده در مرحله اولیه انتخاب و تیم های پنج نفره تشکیل می شود و روزهای دوم و سوم در خصوص ایده ها بحث و بررسی صورت می گیرد و ایده ها پرورش داده می شود تا در نهایت ایده های برتر انتخاب و به کسب و کار تبدیل شوند.

دبیر اجرایی اولین استارت آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد مهم، حمایت از ایده های نوپا جهت شکل گیری کسب و کارها در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی است که توسط دانشگاه جیرفت و با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برگزار می شود.

مشایخی با بیان این که شرکت های بزرگ جهانی مانند گوگل و کسب و کارهای نوینی که این روزها در کشور فعالیت می کنند مانند دیجی کالا و اپلیکیشن هایی مثل اسنپ و تپسی از این ایده شکل گرفته و توسعه یافته اند، تصریح کرد: برای رشد و توسعه کسب کار در شرایط کنونی داشتن یک تیم بسیار مهم است که امیدواریم تیم های که به این رویداد راه پیدا می کنند بتوانند در ادامه کسب کار خود را رونق دهند.

دبیر اجرایی اولین استارت آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت، با بیان این مطلب که این استارت آپ به صورت آزاد برگزار می شود ،اظهار کرد: دانشجویان و هر شخصی از سراسر استان و کشور که در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبط با آن ایده ای دارد می تواند با مراجعه به این لینک https://goo.gl/vrqGn4 جهت شرکت در این رویداد ثبت نام نماید.


انتهای پیام/س

 

 

اولین استارت آپ ویکند،کارآفرینی کشاورزی با حضور بیش از 120  نخبه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استارت آپ یا کمک نوآور، محلی برای ایده پردازی است.

استارت آپ‌ها به حمایت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی نیاز دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان