Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا- حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی روز شنبه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، جابری انصاری در سفر دو روزه خود پس از دیدار با بشار اسد با شماری از مقامات سیاسی سوریه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
سفرهای پیشین جابری انصاری به دمشق در تیرماه امسال و دی ماه سال گذشته (1395) انجام شد و وی در این سفرها با بشار اسد رئیس جمهوری، عماد خمیس نخست وزیر و فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه درباره آخرین تحولات سوریه و منطقه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد.
اسد در دیدار با خرازی گفته بود که پیروزی بر تروریسم در عراق و سوریه و همچنین پایداری ایران در پرونده هسته ای طرح هایی را که علیه منطقه برای تجزیه کشورها، نقض حاکمیت و سیطره بر آنها برنامه ریزی شده بود را شکست داد.
خاورم**8005 ** 1064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو، دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی و الهام آزاد عضو هیأت رئیسه مجمع زنان IPU و نماینده زنان آسیا پاسفیک در حاشیه یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با هیأت پارلمانی سوریه دیدار کردند.

در دیدار هیأت پارلمانی کشورمان با هیأت پارلمانی سوریه درباره آخرین موضوعات این اجلاس و هماهنگی‌های دو هیأت پیرامون مباحث مطرح در اجلاس، همچنین مسائل دوجانبه کشور ایران و سوریه گفت‌وگو شد.

کد خبر 6062888

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • وزیرخارجه راهی عشق‌آباد شد/ امیرعبداللهیان: بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان