Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در سومين روز از چهاردهمين نمايشگاه انرژي كيش، پژوهشگاه صنعت نفت و شركت پتروشيمي پارس در زمينه اجراي پروژه مطالعه آزمايشگاهي و طراحي پايه واحد تصفيه هيدروژني برش پنتان پلاس قرارداد همكاري امضاء كردند.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، دكتر توفيقي، رييس پژوهشگاه صنعت نفت، در حاشيه امضاء اين قرارداد با بيان اينكه يكي از الزامات زيست محيطي كشور، موضوع سولفور است،گفت:اين قرارداد مربوط به كاهش سولفور و بخشي از محصولات شركت پتروشيمي پارس است كه خوشبختانه پژوهشگاه با توانمندي و دانش فني پيشرفته خود مي تواند در اين پروژه تاثير مثبت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدير پژوهش و فناوري شركت پتروشيمي پارس نیز به ميزان سولفور بالاي پنتان پلاس اشاره كرد و گفت: به دليل حجم بالاي سولفور در فروش اين محصول با مشكل مواجه شده ايم و اميدواريم با اين قرارداد ميزان سولفور به کمتر از10ppm كاهش يابد و بازار خوبي براي اين محصول فراهم شود.

گفتني است ميزان سولفور موجود در پنتان پلاس اين شركت هم اكنون حدود 1000ppmست

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور