Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@02:57:59 GMT

ضرورت ساماندهی متون دفاع مقدس در لرستان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۱۷۹۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مهران علی‌پناه ،مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان امروز شنبه، هفتم بهمن در جلسه هماهنگی و ساماندهی تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که در طرح و معرفی بر ظاهر دفاع مقدس بیشتر تمرکز کرده‌ایم بر ضرورت توجه بیشتر به متون دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تدوین و برنامه‌ریزی دانشنامه دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس به‌طور جدی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که دفاع مقدس یک گفتمان است و این گفتمان مبتنی‌بر عقلانیت بود بر ضرورت پرداختن به گفتمان دفاع مقدس تاکید و اظهارکرد: مردم استان لرستان به‌عنوان مردمی که تماماً شیعه هستند نقش بی‌نظیری در دفاع مقدس برعهده داشتند.
علی‌پناه با بیان این‌که تدوین دانشنامه دفاع مقدس در لرستان باید به‌صورت علمی پردازش شود، افزود: برنامه تدوین دانشنامه دفاع مقدس باید استراتژی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی زائران راهیان نور

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور گفت: تعداد زائران راهیان نور در مقایسه با سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی به بیش از چهار میلیون نفر رسید. سردار کارگر افزود: یادمان های دفاع مقدس در مناطق جنوب، جبهه‌های میانی و شمال غرب و در استان‌های خوزستان، ایلام کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر در تمام روزهای سال فعال است. رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به استقبال زائران از این اردوها گفت: زائران یادمان‌های دفاع مقدس در مقایسه با سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی به بیش از چهار میلیون نفر رسید. سردار بهمن کارگر در این نشست که باحضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد؛ درباره روند بازسازی یادمان‌های دفاع مقدس افزود: بازسازی یادمان شلمچه انجام شده و بازسازی یادمان‌ها یکی پس از دیگری در حال انجام است. سردار کارگر درباره اردو‌های راهیان نور در ماه مبارک رمضان نیز گفت: در این ایام، یادمان‌ها فعال است ولی اعزام کاروانی متوقف می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • ضرورت‌ تولید آثار فاخر در راستای ترویج سیره اهل بیت(ع)
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی فارس
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی استان فارس
  • سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی زائران راهیان نور
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس