Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه شهید صدوقی از بخش‌های مختلف پایگاه اورژانس هوایی استان یزد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، «احمد دهقان» ضمن قدردانی از همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌ها در ایجاد جایگاه و پد فرود اختصاصی بالگرد در تمامی شهرستان‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر 108 نقطه اختصاصی در استان برای فرود بالگرد پایگاه اورژانس هوایی استان به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد افزود: در یک سال گذشته بیش از 90 بیمار از دورترین نقاط استان و سایر شهرستان‌ها به نزدیک‌ترین مراکز درمانی مجهز انتقال یافتند.

«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جریان این بازدید ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی (ره) در ایجاد پایگاه اورژانس هوایی استان، پرسنل و کادر پرواز این پایگاه، اظهار کرد: همه نسبت به حساسیت و اهمیت این کار واقف هستند و شاهد بازتاب مؤثر این امر خداپسندانه در نجات جان انسان‌ها هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: البته انتظارها و توقعات مردم در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده موجب می‌شود تا شما در امر خدمت به مردم، خدمات اورژانسی و درمانی را باکیفیت بسیار بالا انجام دهید.

«محمدصادق طهماسبی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: آموزش و مهارت، آمادگی و حس نوع‌دوستی از ویژگی‌های شما نیروهای ارزشمند است و این کاهش زمان حضور در محل وقوع حادثه شایسته تقدیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل