Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان اردوی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته و هم اکنون برای دیدار با رقبای سرسخت خود اماده هستند. سه بازی برابر اسپانیا، آذربایجان و اوکراین برای ما بسیار مهم است و این مسابقات نشان می دهد که بازیکنان در چه شرایطی هستند.

وی ادامه داد: ما هدفمان این است که به مرور بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان با تجربه که سالها برای تیم ملی بازی کرده اند، کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس با میدان دادن به بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه قصد داریم تا از لحاظ فنی و ذهنی آنها را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. این بدان معنا نیست که بازیکنان با تجربه در تیم ملی حضور نخواهند داشت بلکه با ترکیبی از جوان ها و با تجربه ها قصد داریم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم. ما با هدف قهرمانی در این دوره از بازیها شرکت کرده ایم اما هدف اولمان فضا دادن به جوانان است. 

وی درباره رقبای تیم ملی گفت: اسپانیا رقیب اصلی ما است. تیم آذربایجان تیمی است که فوتبال ساحلی را خوب بازی می کند و تیم اوکراین نیز قهرمان سال قبل اروپا بوده است. در جلسه آنالیز دیدارهای آذربایجان نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کنم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات و این رقابتها حضور یافته اند. فوتبال ساحلی ایران بسیار توانمند است. متاسفانه به احتمال زیاد مسیگر را در اولین دیدار نخواهیم داشت. بازیکنان برای دیدار برابر تیم های خوب و مطرح دنیا آماده هستند و همانطور که در بالا اشاره کردم قصد داریم بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم