Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، محمدحسين مقيمي در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان تهران گفت: در تهران 8 ميليون نفر جمعيت در شب و 11 ميليون نفر در روز ساکن هستند و اداره اين شهر با اين جمعيت نيازمند برنامه و بهره مندي از همه دستاوردهاي علمي و تجارب داخلي و خارجي است تا بتوان اين شهر را در تراز پايتخت اداره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بيان اينکه برداشتي که از شهر تهران در ذهن باقي مي ماند الگويي از کل کشور است ، افزود: اداره تهران با هدف توسعه يافتگي پايدار نيازمند کمک دستگاه ها به شهرداري است تا الگويي براي ديگر شهرها شود.
مقيمي ادامه داد: شهرداري تهران سال هاي قبل در برنامه اول و دوم ، توسعه شهري را مصوب کرد که در شوراي برنامه ريزي استان مطرح نشد،تا امروز که شهرداري مصمم شده است برنامه توسعه اي را در شوراي برنامه ريزي طرح کند و با اين اقدام برنامه توسعه علمي تر به نتيجه مي رسد.
استاندار تهران با بيان اينکه دستگاه ها به دنبال اعمال ديدگاه هاي خود نباشند و رفع موانع را هدف قرار دهند ، تصريح کرد: همکاري با شهرداري تهران در دستور کار باشد و در اين بخش اسناد بالادستي براي ما ملاک عمل است.
وي بر اهميت توجه شهرداري به استفاده بهينه از برنامه ريزي هاي منسجم تأکيد کرد و افزود: در برنامه ريزي ها توجه به آسيب هاي اجتماعي مورد نظر مقام معظم رهبري همچون طلاق، اعتياد،حاشيه نشيني،فقر و مسائل اخلاقي بايد در اولويت باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر؛ اکبر محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به وضعیت تورم و اشتغال در استان و شهر سنندج، اظهار کرد: نرخ تورم شهر سنندج و در کل استان کردستان موضوع ریشه‌ای و عمیق است، البته تورم ماهانه از مهرتا اسفند ماه سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار در شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بر اساس چارچوب‌ها و قوانین مساعدت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند و به اعتبارات و بودجه دولتی وابسته نباشند، گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در قالب چارچوب‌های قانونی اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در دو سال اخیر ارقام خوبی به شهرداری‌ها از محل اعتبارات عمرانی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار و مستمر به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهرداری‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که معتقدیم ایجاد ظرفیت لازم برای درآمد پایدار شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان ضروری است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این راستا آماده همکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: آلایندگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی باید بررسی شود و در این راستا دستگاه‌های متولی نیز باید پاسخگو باشند.

کد خبر 6095126

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود