Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، حسین مشایخی افزود: استارت آپ یک رویداد نوین کارآفرینی است که دانشگاه جیرفت به عنوان یک دانشگاه پیشرو، در راستای ایجاد ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین در راستای حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و کارآفرین این رویداد را برگزار کند.
وی از دریافت 120 ایده اولیه در نخستین استارتاپ تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته به آن خبر داد و بیان کرد: استارت آپ سازمان موقتی است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر در 50 تا 70 ساعت حداقل سه مدل کسب و کار را به نتیجه می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشایخی تصریح کرد: معمولا سازمان هایی موفق هستند که پس از این 50 ساعت همدیگر را رها نکنند.
مشایخی اظهار کرد: پس از بررسی ایده های وارد شده به این رویداد کار آفرینی، طبق نظر داوران 24ایده در مرحله اولیه انتخاب و تیم های پنج نفره تشکیل می شود و روزهای دوم و سوم در خصوص ایده ها بحث و بررسی صورت می گیرد و ایده ها پرورش می یابد تا در نهایت ایده های برتر انتخاب و به کسب و کار تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد مهم، حمایت از ایده های نوپا برای شکل گیری کسب و کارها در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی است که توسط دانشگاه جیرفت و با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برگزار می شود.
مشایخی با بیان این که شرکت های بزرگ جهانی مانند گوگل و کسب و کارهای نوینی که این روزها در کشور فعالیت می کنند مانند دیجی کالا و اپلیکیشن هایی مثل اسنپ و تپسی از این ایده شکل گرفته و توسعه یافته اند بیان کرد: برای رشد و توسعه کسب کار در شرایط کنونی داشتن یک تیم بسیار مهم است که امیدواریم تیم های که به این رویداد راه پیدا می کنند بتوانند در ادامه کسب کار خود را رونق دهند.
مشایخی تصریح کرد: این نوآوردگاه کشاورزی در تاریخ های 24 الی 27 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه جیرفت برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این استارت آپ به صورت آزاد برگزار می شود تصریح کرد: دانشجویان و هر شخصی از سراسر استان و کشور که در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبط با آن ایده ای دارد می تواند با مراجعه به این لینک https://goo.gl/vrqGn4 برای شرکت در این رویداد ثبت نام کند.
خبرنگار: هادی شفعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مشایخی اظهار کرد: از جمله چالش‌های حوزه کشاورزی تغییر کاربری‌های بی رویه که گاهی به دلیل عدم آگاهی کشاورزان و مالکان اراضی کشاورزی از اثرات زیانبار و نقش آن در تهدید امنیت غذایی اتفاق می‌افتد و در بسیاری موارد توسط افراد سودجو که به دنبال سود و منفعت می‌باشند، این تغییر کاربری‌ها موجب خرد و تفکیک اراضی کشاورزی می‌شود.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: زیر بنای تولید داخلی از ناحیه خردی و پراکندگی اراضی کشاورزی دچار تهدیدات جدی می‌شود.

مشایخی افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی را می‌توان بعد از کم آبی به عنوان یکی از مشکلات اساسی دانست که باید در حفاظت از آن برنامه ریزی های جامع و کاملی داشت.

وی با اشاره به اهمیت استمرار پایش و رصد اراضی کشاورزی اظهار داشت: واحد گشت شهرستان تنگستان در جهت حفاظت از اراضی ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و اخطار توقف عملیات صادر کرده است که برای طی مراحل قانونی پرونده به واحد حقوقی ارجاع داده شده است.

کد خبر 6098760

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم