Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس کارشناس و پیشکسوت فوتبال درباره مافیای موجود در فوتبال گفت: مافیای پنهان فوتبال ایران باعث افت تعدادی تیم ها و یا لابی بازی های نادرست می شود.

او افزود: مافیای موجود در لیگ های ایران با یکسری حرکت مانند عقربه ساعت سبب می شوند یک عده از تیم ها از لیگ های بالا مثل لیگ برتر به لیگ های دسته های 2 یا 3 افول کنند یا اینکه با لابی و خرید هایی از این طریق شاهد قدرت گرفتن و روند صعودی ناگهانی یکسری تیم ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال باید به این گونه موارد ورود کند و جلوی راه این سری افراد و گروه ها را که حتی از باند های مافیایی ایتالیایی هم بدتر هستند ببندد. همچنین این گروه ها سبب می شوند که یک عده بازیکنان و سرمربی هایی که سواد یا مدرک معتبر و شرایطی برای این کارها ندارند به لیگ ورود کنند و باعث افت کیفیت فوتبال شوند.

طارمی رفته است، راحتش بگذارید

پیوس همچنین افزود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید به مسئله طارمی ورود کند و تمامی افرادی که درگیر این موارد بودند را  مورد بررسی قرار دهد. طارمی کودک نیست و عقلش به تمامی مسائل می رسد اما با بچه بازی که او در تیم پرسپولیس در آورد سبب شد پنجره ی نقل و انتقالات پرسپولیس را در 2 نوبت بسته شود. مشکل او دور و بری هایش است که به فکر او نیستند و تنها به فکر خودشان هستند.

طارمی برای پرسپولیس زحمت کشید و آقای گل لیگ ایرا ن بود و محبوب مردم، اما با این کارهایش محبوبیتش را از دست داد . بهتر بود تا بعد از جام جهانی در پرسپولیس می ماند اما حالا او رفته است راحتش بگذارید و بگذارید به پیشرفتش ادامه دهد.

فوتبالیست های حرفه ای که اخلاق حرفه ای ندارند، باید محروم شوند

پیوس همچنین درباره حواشی مصدومیت ها و دعواهای هم تیمی ها در رختکن گفت: این افراد از فوتبالیست ها حرفه ای هستند و پول حرفه ای هم دریافت می کنند پیگیری ها در مورد این بازیکنان باید بیشتر باشد و همچنین باید برای تنبیه کردن این سری افراد، باشگاه محرومیت هایی را ایجاد کنند و مانع اعمال نادرست آن ها باشند. باشگاه ها باید به فکر باشند و کسی که لایق و عاشق تیم است را به خدمت بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!