Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی با تاکید بر اینکه والیبال ساحلی هرمزگان وضع بهتری از سایر استان ها دارد، تصریح کرد: در استان هرمزگان نگاهی ویژه به این ورزش وجود دارد و از زمین با کیفیتی بهره مند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛محمدرضا شبیری بازیکن هرمزگانی تیم ملی والیبال ساحلی متولد 22 مهر 76 است، این جوان هرمزگانی با قد 197 سانتی متر و پرشی بیش از 70 سانتی متر تا کنون موفق به کسب افتخاراتی نظیر نایب قهرمانی بزرگسالان کشور، دو قهرمانی المپیک ساحلی، سومی جوانان کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا شبیری، کاپیتان هرمزگانی تیم ملی والیبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه از سال 91 به صورت حرفه ای در والیبال فعالیت خود را شروع کرده است، اظهار کرد: از کودکی علاقه ویژه ای به ورزش داشته ام و پیش از والیبال، ورزش بسکتبال را دنبال و به صورت تفریحی نیز هندبال بازی می کردم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ادامه داد: از مسابقات مدارس وارد حوزه والیبال شدم و آن را از والیبال ساحلی شروع کردم و در کنار آن به والیبال سالنی نیز پرداختم.

شبیری در خصوص چگونگی دعوت به تیم ملی والیبال ساحلی، تصریح کردم:از سال 93 در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور انزلی شرکت و توسط سرمربی کنونی تیم ملی به اردوهای تیم ملی دعوت شدم همچنین از سال 93 تا کنون عضو تیم ملی و رده های سنی مختلف مشغول هستم.

وی با تاکید بر اینکه در 17 سالگی در نخستین تورنومنت بین المللی شرکت کرده است، گفت: اولین تورنومنتی که در آن حضور یافتم المپیک نوجوانان نانجینگ چین بود که به علت مصدومیت و نبود قانون تعویض در والیبال ساحلی از این مسابقات حذف شدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه در حال حاضر برزیل قدرت  والیبال ساحلی است، عنوان کرد: برزیل، آلمان، سوئیس و آمریکا کشورهایی هستند که در این حوزه قهرمانی المپیک را در کارنامه دارند.

شبیری با تاکید بر اینکه ایران در حال یافتن جایگاه خود در این ورزش است، تصریح کرد: ایران در والیبال ساحلی به موفقیت های زیادی دست یافته از این رو سال گذشته توانستیم قهرمان مسابقات آسیایی اقیانوسیه شویم که در این تورنومنت به علت مصدومیت توانستم تیم را همراهی کنم و به مدت پنج ماه تحت درمان بودم.

وی با اشاره به برپایی تور جهانی والیبال ساحلی کیش بیان کرد: این مسابقات که به میزبانی جزیره کیش برگزاار می شود تمام قدرت های والیبال ساحلی حضور دارندد که خود این موضوع به رشد بیشتر والیبال ایران کمک می کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال اظهار کرد: در مدیریت و برنامه ریزی ضعف هایی داشته ایم و سال گذشته هیچ اردویی برای تیم ملی نوجوانان و جوانان در نظر گرفته نشده بود و امیدواریم برای این موضوع چاره ای بیابند.

شبیری با تاکید بر اینکه والیبال ساحلی هرمزگان وضع بهتری از سایر استان ها دارد، تصریح کرد: در استان هرمزگان نگاهی ویژه به این ورزش وجود دارد و از زمین با کیفیتی بهره مندیم و استعدادهای خوبی نیز در این رشته داریم که یکی از آن ها سجاد حیدری است که برای اردوی تیم ملی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه والیبال ساحلی در دنیا ورزش پرطرفداری است، خاطرنشان کرد: این رشته به علت شرایط ویژه ای که احتیاج دارد گسترش خوبی در همه کشور نداشته  و هنوز به نحو شایسته به دیگران معرفی نشده است.

والیبالیست مطرح هرمزگانی خاطرنشان کرد: به علت ممانعت های صورت گرفته از حضور بانوان با حجاب ایرانی در مسابقات بین المللی بانوان از داشتن تیم ملی در این رشته محروم شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است

دریافت 88 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی پس از پیروزی برابر پیکان اظهار کرد: حضور در این جایگاه کار ساده ای نیست و ای کاش فوتبال ایران به طور ویژه به تیم شمس آذر نگاه می کرد.

کد خبر 6093645

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی