Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی کارگران، کارمندان و برخی از نیروهای سازمان های زیرمجموعه شهرداری زاهدان از تعویق چند ماهه حقوق خود توسط این نهاد ابراز نارضایتی کردند که یکی از مسئولان این نهاد گفت: معوقات حقوق کارکنان و کارگران مربوط به مدیریت های سابق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سال‌هاست که حقوق کارگران شهرداری های سیستان و بلوچستان به‌موقع پرداخت نمی‌شود و کارگران باید ماه ها چشم انتظار حقوقی باشند که هیچ زمانی برای پرداخت آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم پرداخت مرتب حقوق کارگران، شرایط سخت کاری و همچین عدم رسیدگی به شکایات این قشر جامعه، هر روز باعث بیشتر شدن فشار بر زندگی آنان شده است به گونه ای که در روز های اخیر بسیاری از کارگران، کارمندان و نیروهای سازمان های زیرمجموعه شهرداری زاهدان در تماس های متعددی که با پایگاه خبری عصرهامون داشتند، خواستار پیگیری حقوق معوقه خود از این پایگاه خبری شدند.
 
عدم پرداخت حقوق مربوط به مدیریت های سابق است
در این خصوص در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با رودینی مسئول سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زاهدان داشت، وی اظهار کرد: به تازگی اتوبوس رانی، تاکسیرانی و پایانه های مسافری برون شهری سازمانی با عنوان «حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زاهدان» ادغام شده است.
وی افزود: معوقات حقوق کارکنان و کارگران مربوط به مدیریت های سابق است اما از شهرداری زاهدان در حال پیگیری برای پرداخت هرچه سریعتر حقوق نیروها می باشیم.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم ظرف یک ماه آینده این معوقات را پرداخت کنیم.
شایان ذکر است خبرنگار پایگاه خبری عصرهامون در تلاش برای مصاحبه با شورای شهر زاهدان در این خصوص می باشد.
انتهای پیام//

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد