Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - دبير هيات اتومبيلراني و موتورسواري استان آذربايجان شرقي گفت: براي رويداد تبريز 2018 مسابقه قهرماني کشوري اسلالوم ( سرعت و مهارت ) برنامه ريزي کرديم.

به گزارش ايرنا، سيامک اميرخيزي روز شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌هاي هيات اتومبيلراني و موتورسواري تبريز در آستانه تبريز 2018 افزود: ما در راستاي برگزاري هر چه بهتر رويداد تبريز 2018 برنامه‌هاي مختلفي در نظر داريم که يکي از آن‌ها برگزاري مسابقات قهرماني کشوري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه درصدد برگزاري يک دوره مسابقات بين‌المللي نيز هستيم، خاطرنشان کرد: بر همين اساس و با توجه به فرا رسيدن دهه مبارک فجر چند برنامه در نظر داريم که نخستين برنامه، رژه موتورسواري روز 12 بهمن در مسير فرودگاه تبريز تا گلزار شهداست.
اميرخيزي با اعلام اينکه روز جمعه 13 بهمن‌ ماه نيز برنامه اصلي ما که مسابقه اتومبيلراني اسلالوم است برگزار مي شود، گفت: اين مسابقه در کلاس بانوان و آقايان و در سطح آماتور انجام مي‌شود.
وي گفت: بر همين اساس عموم شهروندان مي‌توانند با خودروهاي مختلف و عادي خود در اين مسابقات شرکت کنند.
دبير هيات اتومبيلراني استان آذربايجان شرقي در رابطه با اين مسابقه يادآوري کرد: اين مسابقه گذر از موانع و بي‌خطر است اما در عين حال جذابيت‌هاي خاصي براي شرکت کننده و تماشاگر دارد و به هر ميزان که استقبال از برنامه‌ها بيشتر باشد ما نيز براي برگزاري برنامه‌هاي بيشتر تلاش مي‌کنيم.
وي با اشاره به اينکه ثبت‌نام اين مسابقات از روزهاي گذشته آغاز شده و تا 11 بهمن نيز تداوم دارد، اظهارکرد: متأسفانه شرکت کنندگان در مسابقات به طور معمول ثبت‌نام را براي روز آخر نگه مي‌دارند که در اين شرايط ناهماهنگي‌هايي در حوزه‌هاي مختلف روي مي‌دهد بر همين اساس درخواست مي‌کنيم که علاقمندان ثبت‌نام را در زمان اعلام شده انجام دهند.
وي در ادامه اظهارکرد: روز سه‌شنبه هفته آتي يک دوره تمرينات از ساعت 13 تا 16 با حضور مربي در پيست يادگار امام (ره) برگزار مي‌شود و ثبت‌نام کنندگان مي‌توانند در اين تمرين حضور يافته و با شرايط مسابقه آشنا شوند.
اميرخيزي ادامه داد: روز پنجشنبه هفته آتي نيز يک برنامه تمريني در همين پيست برگزار مي‌شود تا ورزشکاران با آمادگي بيشتري مسابقه اصلي را آغاز کنند.
وي ادامه داد: در روز مسابقه اسلالوم، يک دوره مسابقه استريت اسلالوم نيز براي موتورهاي سنگين برنامه ريزي شده که اين اتفاق براي نخستين بار در شهر نخستين‌ها مي افتد.
وي در پايان گفت: ما پس از مسابقات اسلالوم يک رالي خانوادگي به مناسبت تبريز 2018 و در مسير تبريز - جلفا برگزار مي‌کنيم که قصد داريم در پايان ماه جاري يا ابتداي اسفند ماه اين مسابقه برگزار شود.
اسلالوم به مسابقه اي گفته مي شود که تمامي رانندگان شرکت کننده به صورت کاملا انفرادي در مسيري که از قبل طرح ريزي شده به مسابقه مي پردازند.
طبق اين تعريف احتمال برخورد در اين گونه مسابقات خيلي ضعيف بوده و شرکت کنندگاني که بتوانند با کوتاه ترين زمان ممکن و کمترين خطا، مسير مشخص شده را طي کنند، رتبه هاي 1 تا 3 را بدست خواهند آورد.
اين نوع از مسابقات مارپيچ است که به صورت تک نفره و در يک مسير که با مانعي همچون کله قندي طراحي شده انجام مي شود و ملاک موفقيت در آن مانور خوب بين موانع و سرعت مناسب در عبور از آنهاست، به طوري که مسير در بهترين زمان و کمترين خطاي ممکن طي شود.
خبرنگار: آب بسته ع ** تنظيم: انصاري ** انتشار: رستگار
/3071/ 9853/6183
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس

رئیس فدراسیون تنیس از عملکرد ملی‌پوشان این رشته در مسابقه با استونی ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست تیم ملی تنیس برابر استونی گفت: تیم ملی ایران در مسابقات پلی‌آف گروه 2 بعد از نیم قرن حضور پیدا کرد که اتفاق بسیار بزرگی بود.

وی با اشاره به قرعه‌کشی این دور از مسابقات و مصاف ایران با استونی عنوان کرد: مشکلاتی که استونی به دنبال رأی دادگاه مستقل در لندن برای ایران ایجاد کرد باعث شد مسابقه در کشور ثالث یعنی سریلانکا انجام شود.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه به همین منظور تمام تلاشمان را کردیم که مسابقه را در نهایت آمادگی برگزار کنیم، ادامه داد: این رقابت بعد از مسابقات متوالی از جمله جام حذفی که در کیش به انجام رسید، برگزار شد و بچه‌ها آمادگی خوبی داشتند.

عزیزی گفت: باید قبول کنیم فاصله سطح تنیس غرب آسیا با سطح تنیس شرق اروپا خیلی زیاد است اما بچه‌های تیم ایران خیلی تلاش کردند و از جان و دل مایه گذاشتند. برآورد من این است که اگر بتوانیم سال آینده در دیویس کاپ صعود کنیم شرایط بچه‌ها خیلی بهتر شود. میانگین سنی بچه‌ها بین 19 تا 21 سال است. تیم ما برای سال آینده خیلی بهتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه کسانی که برای این تیم مایه گذاشتند تشکر و همچنین از بزرگان، پیشکسوتان و خانواده تنیس ایران قدردانی می‌کنم. از همه ورزشکاران، مربیان و کادر فنی تشکر و از آنها حمایت می‌کنم. از خانواده تنیس می‌خواهم که این روند را حمایت کنند و انتقادات سازنده‌ای داشته باشند. تصمیمات کادر فنی در مسابقات جزو بهترین تصمیمات بود که انجام شد و این تصمیمات در آن شرایط بازی خوب بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز
  • انتخاب رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • برنامه مسابقات هفته های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • اعلام برنامه مسابقات هفته های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • نگاهی به متفاوت‌ترین مسابقات جام رمضان، برنامه سازی و فوتبال کوچه‌ای! + فیلم
  • ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس
  • اعلام برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم