Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: تعامل سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات و مردم شیعه و سنی در این استان بسیار زیاد است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: اعتماد مردم به مسئولان و اعتماد مسئولان به مردم این استان زبانزد خاص و عام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان مفتخر به داشتن کوچکترین شهید دوران دفاع مقدس آن هم از اهل سنت به نام سبیل اخلاقی با 11 سال سن است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: همچنین سیستان و بلوچستان تنها استان دارای شهدای اهل سنت مدافع حرم در کشور است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آخرین حضور پیامبر اسلام(ص) در مسجد النبی و وداع با مردم گفت: آخرین حضور حضرت محمد(ص) در این مسجد حضوری مقتدرانه بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مدیریت آمیخته با رحمت و احترام به مردم همواره مورد توجه پیامبر(ص) بود و همگان را به رعایت این 2 اصل توصیه می کردند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تجلیل از بزرگان از اولویت های نخست پیامبر اسلام(ص) بود.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: جامعه ای که به بزرگان خودش احترام نگذارد حاصلش اختشاش است.
امام جمعه زاهدان با قدردانی از مدیرکل سابق اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: وی مدیری با اخلاق بود و در دوران مدیریتش درب تشکیلات اطلاعات به روی هیچ کس بسته نبود.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت امنیتی باید برمبنای اخلاق باشد اظهار داشت: تشکیلات وزارت اطلاعات این رویکرد را در وجود خودش دارد.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این نشست گفت: حضور مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان مایه خیر و برکت و سبب رفع مشکلات مردم این استان می شود.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیرکل سابق اطلاعات سیستان و بلوچستان را از جمله مدیران توانمند دولت تدبیر و امید دانست و برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش ایرنا وزیر اطلاعات صبح امروز/شنبه/ به منظور شرکت در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان و معرفی مدیرکل جدید اطلاعات این استان به زاهدان سفر کرد.
این نشست با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، سردار سرتیپ مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، اعضای شورای تامین و مدیران کل این استان در سرسرای استانداری برگزار شد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان

 تعداد ۲۳ نفر از بانوان و آقایان کوراش باز استان قوانین جدید این رشته زیبا را بازآموزی کردند.

گفتنی است: داوران استان سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با قضاوت‌های بی نقص، مورد تشویق انجمن و فدراسیون ووشو قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان