Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با برشماری برنامه های متعدد ایام الله دهه فجر گفت: یادواره شهدای زن ایثارگر از برنامه های شاخص دهه فجر در سرخه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهلمین سال فجر انقلاب گفت: ایام  الله دهه فجر یادآور حماسه های جاویدان مردان و زنان  این مرز و بوم و ایستادگی شان برابر کفر و ظلم است؛ ایام تاریک حکومت طاغوت با مقاومت جوانان ایران و به رهبری معمار کبیر انقلاب به نور و روشنایی مبدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم ساله در این ایام برنامه های متعدد و متعددی در سراسر کشور اجرا می شود و بالتبع در سرخه نیز با آذین بندی کوچه و میادین و خیابان های شهر جشن بزرگ انقلاب با حضور پرشور مردم این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: در روز 12 بهمن ماه همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر رژه موتوری و خودرویی برگزار و سپس مزار مطهر شهدا گلباران می شود.

کاظمی از دیگر برنامه های دهه فجر را در دومین روز از این ایام حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه عنوان کرد.

وی بیان کرد: در سومین روز از ایام الله دهه فجر روز شنبه 14 بهمن ماه به صورت همزمان در  تمامی مدارس سطح شهرستان سرخه زنگ انقلاب به صدا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه افزود: دیدار با خانواده شهدا در طول دهه فجر، برگزاری یادواره شهدای انقلاب در روز 15 بهمن ماه در دبیرستان شهید فرهاد صفا به همت بسیج دانش آموزی، برگزاری کوهنوردی و پیاده روی در روز پنج شنبه 19 بهمن ماه از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است.

کاظمی اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر برگزاری یادواره شهدای زن ایثارگر در روز 19 بهمن ماه ساعت 9:30 صبح در محل هیئت سیدالشهدا شهرستان سرخه است.

وی بیان کرد: یادواره شهدای پایگاه امام حسن (ع) در مسجد ولی عصر در روز21 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: در روز جمعه 22 بهمن ماه نیز نیروهای مسلح سرخه در نماز جمعه حضور خواهند یافت.

کاظمی گفت: حضور مبارزان و زندانیان سیاسی در طول دهه فجر در مدارس شهرستان سرخه، برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان نیروهای نظامی، پیاده روی نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: جشنواره المپیاد ورزشی بسیج نیز از برنامه های شاخص در دهه فجر است که در دو بخش خواهران و برادران و در رشته های والیبال، طناب کشی، دارت، فوتسال و وسطی برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی