Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا-طرح توسعه کارخانه توليد رينگ خودرو در ناحيه صنعتي ده فاضل ني ريز شنبه با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهوري به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا ، فاز توسعه شرکت کارخانه رينگ اسپورت نور شهرستان ني ريز با ظرفيت توليد سالانه يک ميليون و200هزار نوع رينگ خودرو راه اندازي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي فارس در حاشيه اين مراسم به خبرنگاران گفت: براي راه اندازي فاز توسعه اين مجموعه صنعتي بيش از 30ميليون يورو معادل 130ميليارد تومان سرمايه گذاري شده است.
احد فتوحي افزود:با بهره برداري از فاز توسعه اين کارخانه که سومين کارخانه بزرگ توليد رينگ اسپورت خودرو جهان است ،مجموع ظرفيت اسمي توليد اين مجموعه به بيش از 2ميليون و 100هزارعدد رينگ در سال افزايش يافت.
وي با اشاره به بومي سازي دانش فني توليد اين محصولات دراين مجموعه صنعتي گفت:فعاليت اين مجموعه صنعتي در حوزه توليد رينگ اسپرت و قطعات آلومينيومي است و هم اکنون به عنوان بزرگ ترين شرکت توليد رينگ اسپرت و قطعات آلومينيومي مطرح است.
فتوحي با بيان اينکه هم اکنون در سطح جهان، 10 مجموعه صنعتي توليد رينگ اسپورت به فعاليت مي‌پردازد ، گفت: اين کارخانه که در زميني به مساحت حدود 4.5هکتار ساخته شده، بزرگترين کارخانه توليد اين محصولات در خاورميانه و سومين توليد کننده بزرگ دنيا است.
وي اضافه کرد: در حال حاضرو با اجراي طرح توسعه بيش از 520نفر به طور مستقيم در اين شرکت مشغول به کار هستند.
مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي فارس با بيان اينکه در حال حاضر انواع رينگ‌هاي آلومينيومي را براي خودروسازان ايراني توليد کرده و در کنار آن ساير قطعات موتوري مانند فيدبک تاير، موتور EF7 و يا اولماژو موتور EF7 توليد مي شود، گفت: بطور تقريبي حدود 70 درصد از ماده اوليه اين محصولات از آلومينيوم است.
وي با بيان اينکه امکان توليد رينگ در تمامي سايز‌ها (از سايز 13 تا 19 ) براي محصولات در اين مجموعه صنعتي فراهم شده است ، گفت: مشتريان محصولات اين مجموعه صنعتي خودروسازان هستند.
به گفته وي از مرحله راه اندازي و نصب ماشين آلات تا توليد محصول و نيز به روز رساني خطوط توليد همه به وسيله نيرو‌هاي داخلي انجام شده و هيچ کارشناس خارجي در راه اندازي کارخانه و نيز توليد آن دخالت نداشته است.
ناحيه صنعتي ده فاضل 10کيلومتري جاده ني ريز ،آباده طشک قراردارد و با مساحت 46هکتاري داراي 17واحد بهره بردار با اشتغال 620نفري است.
شهرستان ني ريز در فاصله 192کيلومتري شرق شيراز قرار دارد.
معاون اول رئيس جمهوري روز شنبه در سفري يکروزه به استان فارس سفرکرده است. جهانگيري در نخستين برنامه خود در شيراز در آيين اختتاميه نخستين مجمع ملي سازمان هاي مردم نهاد جوانان حضور يافت و اساسنامه تدوين شده توسط نمايندگان سمن هاي کشور را رونمايي کرد.
معاون اول رئيس جمهوري در ادامه اين سفر راهي شهرستان ني ريز شد. بازديد هوايي از تالاب خشکيده بختگان و بهره برداري از طرح توسعه واحد توليد رينگ خودرو و طرح فولاد ني ريز برنامه هاي جهانگيري در سفر به اين منطقه واقع در شرق استان فارس است.
شرکت در جلسه شوراي اداري استان فارس پايان بخش اين سفر يکروزه خواهد بود.
خبرنگار: سجاد خسروانيان ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9254 / 1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راه آهن جمهوری اسلامی ایران

تین نیوز

سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی آقای دکتر داود طالبی، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، طالبی دانش آموخته دکتری مهندسی صنایع – مدیریت سیستم دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری) بوده و از جمله سوابق وی می توان به معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان و معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل راه آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

در متن حکم طالبی آمده است:

« نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید.
انتظار می رود با رعایت اصول تحول گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی با جدیت در راستای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با رعایت قوانین و مقررات و با توجه به اسناد بالادستی، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید.
توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این، محمدرضا نصرت نظامی عهده دار این مسئولیت بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راه آهن جمهوری اسلامی ایران
  • احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شریف در توسعه صنعت داروسازی کشور
  • معاون اول رئیس‌جمهور: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهمترین حلقه های زنجیره استقلال کشور است
  • ایجاد زنجیره ارزش تولید ماهی در قفس با مشارکت ۱۲ مجموعه صنعتی
  • افتتاح ۵ مجموعه پتروشیمی جدید در سال ۱۴۰۳
  • توسعه همکاری جهاددانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه‌های مختلف صنعتی
  • صادرات بلور ایرانی
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان