Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@09:47:53 GMT

کمپین صنعت نفتی ها علیه استقلال

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۳۷۹۱

کمپین صنعت نفتی ها علیه استقلال

به گزارش ایلنا، تیمهای صنعت نفت ابادان و استقلال تهران باید در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حدفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند.

باشگاه آبادانی در آستانه این مسابقه مهم  کمپین یا پویشی را طراحی کرده که در آن هواداران می توانند با ملحق شدن به آن در این پویش همکاری داشته باشند.

لازمه حضور در این پویش پوشیدن پیراهن زرد در روز بازی با استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان وینفرد شفر بی تردید کار دشواری برای رسیدن به فینال خواهند داشت و احتمالا با جهنم زرد برزیلی ها روبرو خواهند شد.

برنده این مسابقه با برنده بازی استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل دیدار خواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!

به گزارش ورزش سه، پیروزی شش بر یک استقلال مقابل هوادار یکی از خاطره انگیز ترین و پرگل‌ترین پیروزی‌های استقلال در دوران ریکاردو ساپینتو است و از مثلث هجومی آن تیم هیچکدام از بازیکنان در جمع آبی‌پوشان باقی نماندند.

مهدی قایدی و محمد محبی در ابتدای فصل به لیگ های امارات و روسیه نقل مکان کردند تا زننده 3 گل از 6 گل استقلال که در خط حمله این تیم حضور داشتند در این مسابقه حضور نداشته باشند.

ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال که در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در نیم فصل مسابقات به تراکتور پیوست تا از آن مسابقه هیچکدام از بازیکنان هجومی در دسترس جواد نکونام نباشد.

از جمع مهاجمان استقلال تنها پیمان بابایی که بین نیمه جانشین ارسلان مطهری شد در بین بازیکنان استقلال حضور دارد که به نظر می‌رسد در این مسابقه به او فرصت حضور داده نشود و مهرداد محمدی به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود، مهرداد در بازی رفت مقابل هوادار ستاره استقلال بود و دو گل برای این تیم به ثمر رساند و شکست را به پیروزی تبدیل کرد.

دیگر بازیکنان استقلال که در بازی فصل گذشته مقابل هوادار به میدان رفتند سعید مهری و عارف غلامی هم از استقلال جدا شده اند تا در فاصله یک فصل 5 مهره اصلی آبی‌ها نسبت به بازی فصل گذشته تغییر کرده باشد.

دیدار استقلال و هوادار یکشنبه ساعت 21 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • معاون اول رئیس‌جمهور: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهمترین حلقه های زنجیره استقلال کشور است
  • مخبر: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهمترین حلقه های زنجیره استقلال کشور است
  • ترکیب استقلال برابر هوادر با سه تغییر بزرگ
  • برگ برنده صنعت انیمیشن دنیا چیست؟
  • ترکیب استقلال با ۳ تغییر قطعی مقابل هوادار
  • ترکیب استقلال با یک تغییر قطعی و دو احتمالی
  • مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال