Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت مسابقات فوتبال لیگ آزادگان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،با اشاره به این که ورزش در نزد مردم استان مازندران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ورزش جزء اولویت‌های زندگی مردم این استان است و مراکز ورزشی نیز یک محیط اجتماعی مناسب برای حضور همه آحاد مردم در آن به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آمادگی کامل نیروی انتظامی شهرستان بابل برای اجرای مسابقه ورزشی در این شهرستان خبرداد و با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر که روز یکشنبه این هفته در شهرستان بابل برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برای تامین امنیت مردم و ورزش دوستان گرامی تدابیر انتظامی لازم اندیشیده شده است.

سرهنگ جعفری از هواداران این دو تیم مطرح استانی،خواست ضمن رعایت نظم و توجه به هشدار‌های ماموران انتظامی مستقر در محل برگزاری این مسابقه نقش خود را در ارتقاء فرهنگ ورزش به خوبی ایفاء کنند.

وی اذعان داشت: مردم استان مازندران از پیشینه فرهنگی بالائی برخوردار بوده و رعایت هنجار‌های اجتماعی و ارزش‌های اسلامی یکی از ویژگی‌های بارز مردم استان بویژه جوانان مومن و انقلابی است که این مولفه بار‌ها در برنامه‌های جمعی همچوی میادین و سالن‌های ورزشی به اثبات رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این که یکی از اهداف نیروی انتظامی در تامین امنیت، ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است و در این راستا با هرگونه بی نظمی که منجر به سلب آرامش مردم و شهروندان شود برابر قانون بر خورد خواهد شد، ابراز امی واری کرد: با همکاری مردم و هوارداران این تیم‌ها شاهد برگزاری رقابتی سالم در کمال امنیت و آرامشی مطلوب باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری روز یکشنبه اعلام کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص در تعطیلات نوروزی پیش رو، طرح پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان با همراهی پلیس‌های تخصصی پس از انجام اقدامات فنی و میدانی موفق شدند 126 نفر سارق، 11نفر خرده فروش مواد مخدر، 45 معتاد متجاهر، سه عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات، چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کشوری تصریح کرد: کشف 113 فقره سرقت، 62 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، 13 دستگاه وسایط نقلیه خودرویی و موتوری، 6 قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: شهروندان برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند، منازل خود را خالی از سکنه نگذارند و همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند/ شهادت ۹۰ مامورپلیس در سال ۱۴۰۲
  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده است
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • طرح‌های امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات انتظامی در زاهدان اجرایی شد
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه رمضان
  • تامین امنیت مسافران نوروزی در خوزستان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان