Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@06:23:15 GMT

جلسه آموزش حفظ و قرائت قرآن احمد دباغ در قم برپا شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۴۲۸۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و نهمین جلسه آموزش حفظ، قرائت و مفاهیم با تلاوت و تدریس حافظ بین‌المللی و روشندل کشورمان احمد دباغ در شهر مقدس قم مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
در این جلسه که با تازه‌ترین تلاوت احمد دباغ از آیات 285 تا 286 سوره مبارکه بقره و سوره مبارکه رعد از آیات 35 تا 42 همراه بود مفاهیم کاربردی قرآن از سوره مبارکه حجرات که از سوره‌هایی با مضامین اخلاقی در قرآن است، ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) استان قم در خصوص افرادی که ادغای ایمان می‌کنند، مطالبی بیان کرد و گفت: بنا بر فرمایش قرآن باید این ایمان، ایمان حقیقی و واقعی باشد چنانکه در آیه 14 سوره حجرات می‌خوانیم « قُل لَّمْ تُؤْمِنُواْ وَلَكِن قُولُواْ أَسْلَمْنَا...».
وی ادامه داد: هنگامی مؤمنان واقعی می‌شویم که التزام عملی به آیات قرآن داشته باشیم و از لغزش، گناه، معصیت و استهزا و سوءظن و غیبت دور باشیم و نباید جایگاه دیگران را تخریب و تضعیف کنیم و اگر اینگونه عمل کنیم مؤمن واقعی از لحاظ قرآن نیسیتم.
یادآور می‌شود، میهمان ویژه این محفل نورانی نیز حسین عالمی، حافظ کل و سیدمحمد فروغی، قاری ممتاز از کشور افغانستان بودند.
جدیدترین تلاوت ترتیل احمد دباغ، قاری و حافظ روشندل کشورمان، از آیات 285 تا 286 سوره مبارکه بقره و سوره مبارکه رعد از آیات 35 تا 42

دانلود

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زندگی با آیه‌ها» تفسیر کلام الله مجید

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ زندگی با آیه‌ها موسوم به مسطورا برنامه ماه رمضان تبلیغات اسلامی است. حجت الاسلام حکیمی کارشناس مسائل دینی درباره آیات حق و باطل در دیدگاه قرآن کریم توضیح می‌دهد.

قسمت جدید این مسابقه قرآنی تقدیم شما می‌شود.

کدام آیه به سنت پیروزی حق و نابودی باطل اشاره دارد؟

۱- آیه ۱۸ سوره مبارکه حشر
۲- آیه ۴۶ سوره مبارکه سبأ
۳- آیه ۸۱ سوره مبارکه اسراء
۴- آیه ۳۹ سوره مبارکه یوسف

عدد گزینه صحیح را به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۴ پیامک کنید.

کد خبر 6062953

دیگر خبرها

  • با خلاقیت حافظ شو
  • آیه ۴۱ سوره مبارکه حج سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها»
  • موشن آیات ۲۴ تا ۲۸ سوره طه در طرح زندگی با آیه ها
  • موشن آیات 24 تا 28 سوره طه در طرح زندگی با آیه ها
  • شرح آیه های ۲۴ تا ۲۸ سوره مبارکه طه
  • سوال مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سمنان
  • مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سمنان
  • تعبیر خواب در ۳۰ روز ماه مطابق با آیات قرآن کریم
  • «زندگی با آیه‌ها» تفسیر کلام الله مجید
  • برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی