Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@23:07:03 GMT

برانکو روی نقطه ضعف جلالی دست گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۴۴۸۱

برانکو روی نقطه ضعف جلالی دست گذاشت

پرسپولیس با ثمر رساندن ۲ گل در ۱۵ دقیقه ابتدایی دیدار با پیکان موفق شد زمینه یک برد دلچسب را برای ادامه صدرنشینی اش فراهم کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکانی ها تا قبل از دیدار با پرسپولیس با ۱۴ گل خورده صاحب یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ هفدهم بودند که بیشترین گل خورده آنها با ۶ گل مربوط به ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی هایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اگر تیمی در این بازه زمانی موفق به گلزنی نشود، دیگر گل زدن به پیکان به کار سخت و دشواری تبدیل می شد.برانکو با شناخت دقیق پاشنه آشیل تیم جلالی، حملات پرفشار و دامنه داری را برای ۱۵ دقیقه ابتدایی طراحی کرده بود و شاگردانش نیز به خوبی توانستند برنامه های پروفسور را عملیاتی کنند.

پیکان مقابل سرخپوشان ۳ بار دروازه خود را باز شده دید که ۲ گل آن در ۱۵ دقیقه ابتدایی توسط منشا و علیپور وارد دروازه رحمان احمدی شد تا پیکان نهمین بازی بدون برد خودش را پشت سر بگذارد. علیپور در دقیقه ۸۲ گل سوم تیمش را وارد دروازه پیکان کرد تا صدرنشینی سرخپوشان را تثبیت کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوتزنی داشتند. پرسپولیس پس از پیروزی مهم برابر نساجی خود را آماده بازی بعدی خود برابر هوادار تهران می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند