Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم دست نشان، پیشکسوت تیم فوتبال نساجی مازندران، درباره دیدار این تیم با خونه به خونه بابل در گفتگو با برنا، گفت: آرزوی من این است که در بازی فردا نساجی برنده دیدار باشد. امیدوارم تماشاگران شاهد بازی زیبایی باشند. دوست دارم هر دو تیم مازندرانی به رقابت‌های لیگ برتر صعود کنند اما در دیدار فردا نساجی برنده بازی مقابل خونه به خونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای صعود تیم نیاز به ابزار و امکانات لازم است، بیان کرد: برای تیم سرمایه گذاری خوبی انجام شد. نساجی مازندران با استفاده از امکانات موجود می‌تواند به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند. البته جایگاه فعلی نساجی و خونه به خونه هم مناسب است. جایگاه هر دو تیم در جدول لیگ آزادگان بسیار خوب است و باز هم تاکید می کنم امیدوارم دو تیم مازندرانی به لیگ برتر صعود کنند.

سرمربی اسبق نساجی مازندران درباره تشویق هواداران و فرار از هرگونه حواشی در این بازی، گفت: در چند سال گذشته مردم بابل به قائمشهر آمدند و تیم نساجی را تشویق کردند. هواداران فهیم مازندرانی فقط تیم‌های خود را تشویق می‌کنند. به عنوان پیشکسوت این تیم، از هواداران نساجی و خونه به خونه می‌خواهم در جریان بازی فقط تیم‌های خود را حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن