Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بندرلنگه ، همزمان با آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در سراسر کشور ، دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه نیز اقدام به جذب دانشجو بدون کنکور نمود. رئیس واحد بندرلنگه گفت: « دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه به عنوان بزرگترین و مجهز ترین واحد در غرب استان هرمزگان با داشتن هیات علمی مجرب و کارگاه های مدرن و پیشرفته از بین دارندگان دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در مقاطع «کارشناسی » ، «کاردانی به کارشناسی» و «کاردانی» در بهمن ماه جاری بدون آزمون ورودی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فرشاد جوادی زاده افزود: «متقاضیان می توانند با توجه به علاقه و مدرک دیپلم و یا فوق دیپلم خود در رشته های حسابداری ، مدیریت بازرگانی ، تکنولوژی ساخت و تولید ، برق قدرت ،عمران ، معماری ، نرم افزار کامپیوتر، آموزش و پرورش ابتدایی و تربیت بدنی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند».

وی تاکید کرد : «متقاضیان ورود به دانشگاه در صورت داشتن هرگونه سئوال و یا مشکل می توانند با شماره های 44225151-44225158- 076 تماس بگیرند».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه با اعلام اینکه متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه اعلام شده با در دست داشتن پرینت ثبت نام باید با همراه داشتن مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه و شش قطعه عکس تا چهارشنبه 11 بهمن ماه به آموزش این دانشگاه مراجعه کنند گفت: «دانشجویان این دانشگاه می توانند از تسهیلات وام بلند مدت، وام کوتاه مدت، وام ضروری، وام ازدواج، وام کمک هزینه مسکن و تخفیف و تقسیط شهریه استفاده کنند».

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان