Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل رمضانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این واحد صنعتی، ظرفیت جذب 176 تن شیر خام را دارد و بهره برداری از آن می تواند تاثیر زیادی در بهبود بازار شیر داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی، تولیدکننده پنیر و سایر محصولات لبنی است و برای 40 نفر اشتغال زایی کرده است.
وی افزود: سرمایه گذار این طرح پیش از این، قرار بود واحد تولید شیرخشک در شهرک صنعتی فاروج ایجاد کند که به علت هایی، طرح مزبور به تولید پنیر تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای اجرای این واحد تولیدی، 77 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 17 میلیارد ریال آورده سرمایه گذار و 60 میلیارد ریال نیز از اعتبارات تسهیلاتی تامین شده است.
به گفته رمضانی اکنون هشت واحد لبنی در این استان دارای مجوز است که 2 واحد از این تعداد غیر فعال است و 6 واحد در حال فعالیت است.
وی علت غیرفعال بودن واحدهای لبنی را استفاده نکردن از تکنولوژی عنوان کرد و افزود: مدیران این واحدهای صنعتی اهلیت کار در صنایع لبنی را نداشتند و بیشتر به دنبال دریافت یارانه های دولتی بودند.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: امید است سرمایه گذاران واحدهای لبنی با استفاده از تکنولوژی روز بتوانند با صنایع بزرگ کشور رقابت کنند و در بازار حضور خوبی داشته باشند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل