Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عشوری که به طور کل بازیکن خبرساز و البته علاقمند به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است،یکی ازکم اثرترین،اما در عین حال حاشیه‌سازترین بازیکنان تراکتورسازی در این فصل بوده است. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  شب گذشته (جمعه) سینا عشوری، بازیکن تیم تراکتورسازی با انتشار مطالب عجیبی در صفحه شخصی‌اش ابتدا از خداحافظی خودش خبر داد، بعد اعلام کرد حاضر شده ۲۰ درصد از قرارداد خودش را ببخشد و در نهایت تهدید به افشاگری و گفتن حقایق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عشوری که به طور کل بازیکن خبرساز و البته علاقمند به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است، یکی از کم اثرترین، اما در عین حال حاشیه‌سازترین بازیکنان تراکتورسازی در این فصل بوده که البته تا دو فصل پیش محبوبیت قابل توجهی در تبریز داشت. با این وجود اتفاقات سال‌های گذشته شرایط نامناسبی برای این بازیکن ایجاد کرده است.

عشوری در ابتدای فصل بعد از یک مصدومیت شدید و طولانی به فوتبال بازگشت. باشگاه تراکتورسازی برای حمایت از بازیکن باسابقه این تیم قرارداد دوساله با عشوری به امضا رساند، اما سینا عشوری در نخستین بازی فصل مقابل استقبال خوزستان دوباره مصدوم شد و تا هفته یازدهم از ترکیب تراکتورسازی دور بود.

در همین که مدت شنیده می‌شد عشوری دوباره پای خودش را به تیغ جراحان سپرده، خودش صراحتا این خبر را تکذیب می‌کرد، چراکه نمی‌خواست هواداران او را بازیکن همیشه مصدوم تیم بدانند!

مسئولان و مربیان تراکتورسازی هم حاضر به تایید انجام عمل جراحی نبودند و تنها در این خصوص سکوت می‌کردند تا یک دروغ بزرگ افشا نشود. عشوری هم مدام به گل‌محمدی پیغام می‌داد که حرفی از جراحی دوباره او نزند و واقعیت را نگوید. با این وجود بعد از انجام عمل جراحی باز هم عشوری نتوانست به روز‌های اوج خودش برگردد.

نام عشوری در لیست مازاد نیم فصل تراکتورسازی قرار گرفت، اما نه باشگاهی مایل به جذب او بود و نه خودش تمایلی به از دست دادن یک قرارداد جذاب با رقمی قابل توجه داشت. عشوری بار‌ها مصاحبه و اعلام کرد با رفتن یحیی گل‌محمدی به تیم برمی‌گردد، اما حالا باشگاه خواستار کاهش رقم قرارداد شده است. عشوری حاضر بود ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را کم کند و در تراکتورسازی بماند. مسئولان باشگاه، اما نظر دیگری داشتند. آن‌ها می‌خواستند ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد را کسر کنند، اما به‌صورت مشروط. یعنی اگر عشوری در طول فصل مصدوم نمی‌شد و در همه بازی‌ها برای تراکتورسازی به میدان می‌رفت، همان ۲۰ درصد از قراردادش کسر می‌شد.

طبیعی است که تراکتوری‌ها حاضر به پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان به این بازیکن نبودند و تنها راه چاره برای عشوری پناه بردن به محبوبیت خودش در فضای مجازی بود. عشوری که در این مدت حسابی از همین فضای مجازی استفاده کرده و افراد مختلف را تحت فشار قرار داده، شب گذشته هم دست به چنین کاری زد تا بلکه بتواند از این طریق به تراکتورسازی بازگردد، اما با توجه به مواردی که در بالا گفته شد دیگر کار از کار گذشته است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری