Web Analytics Made Easy - Statcounter

دماوند- معاون سیاسی استانداری تهران گفت: تعدادی از فرمانداران استان تهران که بیش از ۴ سال در یک شهرستان بوده اند، تغییر می کنند، تا مردم آن شهرستان با شیوه های مدیریتی جدید آشنا شوند.

شکراله حسین بیگی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازنشستگی ۶ ماه دیگر مجید سفری، که امروز به عنوان سرپرست فرمانداری دماوند معارفه شد، اظهار داشت: فرمانداران با تشخیص وزیر کشور، امکان خدمت بیش از سنوات نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استانداری تهران در خصوص تغییرات فرمانداران استان تهران نیز اظهار داشت: تعدادی از فرمانداران همچنان به خدمت خود به عنوان فرماندار ادامه می دهند، تعدادی دیگر از فرمانداران جابجا می شوند، یعنی از یک شهرستان به شهرستان دیگر می روند و بنا داریم، تعدادی دیگر که بیش از ۴ سال در یک شهرستان بوده اند، تغییر می کنند، تا مردم آن شهرستان با شیوه های مدیریتی جدید آشنا شوند.

وی در خصوص چالش های شهرستان دماوند، گفت: دماوند در نزدیکی تهران و آب و هوای خوب مقصد تعدادی افراد سودجو و زمین خوار شده است و لذا باید مدیرانی که منصوب می کنیم، مراقبت در این خصوص داشته باشند.

حسن بیگی نزدیکی دماوند به پایتخت را عامل مناسبی برای جذب سرمایه گذار دانست و افزود: باید از این طرفیت برای اعتلای اقتصادی دماوند بیشترین بهره را بگیریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقا فرمانداری شهرستان نائین به فرمانداری ویژه اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر قول فرمانداری ویژه شهرستان نائین به مردم داده شد که با پیگیری‌های ویژه و همراهی هیئت دولت و وزیر کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب فرمانداری ویژه نائین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر امتیازها و ویژگی‌های فرمانداری ویژه تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که فرمانداری فراتر و توانمندتر شود و رؤسای ادارات حائز رتبه و عنوان شوند.

وی افزود: تغییرات در فرمانداری نائین باعث افزایش اختیارات شده و رفت و آمد مردم برای کارهای اداری به شهر اصفهان کاسته می‌شود.

آزاد با قدردانی از همراهی هیئت دولت در به تصویب رسیدن این مصوبه گفت: در دولت سیزدهم همراهی برای این موضوع وجود داشت و وزیر کشور با تغییر فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه موافقت کردند.

کد خبر 6085240

دیگر خبرها

  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت