Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > نظامی - روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری‌های رزمندگان این قرار گاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه اعلام کرد: با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه افزوده شده است: در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.
29215

 

کلید واژه‌ها : داعش - سپاه پاسداران - تروریسم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول