Web Analytics Made Easy - Statcounter

نزاع دو پسر جوان در خیابان حبیب‌اللهی منجر به مرگ یکی از طرفین دعوا و قطع انگشت نفر دیگر شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ اجتماعی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 24 شب گذشته (ششم بهمن جاری) مأموران کلانتری 118 ستارخان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند راننده یک پژو 207 مشکی رنگ در خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مقتول ساعت 10 شب گذشته با پسر جوان دیگری در خیابان حبیب‌اللهی درگیر شده و بنابر اظهارات شاهدان در این درگیری مقتول با چند ضربه به پشت دست و گردن قاتل، یکی از انگشتان دست وی را قطع کرده است، سپس مقتول از محل درگیری متواری شده و قمه‌ای که با آن در درگیری حضور داشت از دستش افتاده و قاتل قمه را از روی زمین برداشته است.

بنابر اظهارات شاهدان، مقتول سوار بر خودروی پژو 207 خود شده که در این حین قاتل با قمه ضرباتی به مقتول وارد کرده و در نهایت مقتول موفق به فرار شده بود اما به دلیل جراحات شدید و ضرباتی که با قمه، به کتف، بازو و دست وی اصابت کرده بود دجار خونریزی شدید شده و پیش از انتقال به بیمارستان جان خودش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است که بازپرس امور جنایی تهران به همراه مأموران اداره آگاهی در بیمارستان حاضر شدند و از متهم تحقیق به عمل آمد و وی در اظهارات اولیه به بازپرس گفت: با مقتول اختلاف داشتم، او به من فحاشی و با قمه ضرباتی به من وارد کرد.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران، جسد متقول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از متهم این پرونده تا بهبودی وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاضی منافی‌آذر دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل