Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های پاس، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و هیئت خراسان رضوی جواز حضور در لیگ برتر تیرانداری سال ۹۷ را به دست آوردند. ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، با پایان لیگ دسته یک تیراندازی بانوان تیم های پاس، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و هیات خراسان رضوی با شکست حریفان خود با اقتدار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم هیات قم در مرحله حذفی با تیم ثابت هدف آریا دیدار خواهد داشت و برنده این دیدار به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

در مجموع امتیازات تیمی رشته تفنگ و در دیدار رو در رو، تیم های پاس با 26 امتیاز در جایگاه اول ایستاد و هیات قم با 26 امتیاز و نظام مهندسی ساختمان اصفهان با 22 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه نیز، تیم های نظام مهندسی ساختمان اصفهان، پاس و هیات خراسان رضوی به ترتیب با 26 امتیاز در مکان های اول تا سوم ایستادند.

در پایان این رقابت ها در مجموع امتیاز انفرادی تفنگ، مینا روحیان با 52 امتیاز از هیات قم، مائده امین زاده با 51 امتیاز از شرکت پالایش و پخش و مهسا رضاییان با 43 امتیاز از پاس به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند.

در تپانچه انفرادی نیز، درسا عرب شاهی با 72 امتیاز از نظام مهندسی ساختمان اصفهان، نگین سادات شمسی نژاد با 44 امتیاز از هیات خراسان رضوی و زهرا باوندپور با 39 امتیاز از آماج به ترتیب به مقام های اول تا سوم رضایت دادند.

تیم های پاس ناجا و هیات فارس از لیگ برتر به دسته یک سقوط کردند.

* برگزاری مسابقات آزاد جایزه بزرگ تیراندازی

این دوره از رقابت ها به مناسبت تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا به صورت آزاد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محل سالن هیات استان برگزار می شود.

برهمین اساس تیراندازان در رشته های تفنگ و تپانچه بادی بانوان از 10 تا 11 اسفندماه و در بخش آقایان از 17 تا 18 این ماه پا به رقابت با یکدیگر می گذارند.

این دوره از مسابقات با قوانین جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند