Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@20:20:09 GMT

رگ خواب | بهترین فیلم جشنواره لبنانی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۶۸۶۰

رگ خواب | بهترین فیلم جشنواره لبنانی

سینما و تلویزیون > سینمای‌ ایران - همشهری آنلاین:
فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که در بخش رقابتی جشنواره فیلم «جونیه» در کشور لبنان حضور داشت، جایزه بهترین فیلم این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی فیلم «جونیه» که از تاریخ در ۱۷ تا ۲۲ ژانویه (۲۷ دی تا ۲ بهمن) در کشور لبنان برگزار شد، در بخش رقابتی علاوه بر فیلم «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله میزبان نمایش فیلم‌های «خانواده دینوتی» به کارگردانی «آلن میناس» (برزیل)، «مرا نبوس» ساخته «احمد عامر» (مصر)، «تولد مبارک» به کارگردانی :«کریستوس جورجیو» (یونان)، «علی، بز و ابراهیم» به کارگردانی «شریف البندری» (مصر) و «گل حلب» ساخته «ریدا بهی» (تونس) نیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان فیلم «رگ خواب» آمده است: مینا پس از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می‌گردد و  در این میان با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می‌کند آشنا می‌شود. روزها از پس هم می‌گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی‌شود و اوج می‌گیرد. اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد ...

لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران فیلم «رگ خواب» به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت‌الله هستند.

پخش بین‌المللی «رگ خواب» را نسرین میرشب برعهده دارد.

در همین زمینه: منوچهر اسماعیلی به روایت منوچهر اسماعیلی افتتاحیه‌ جشنواره‌ی فیلم فجر ۱۲ بهمن ماه پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره ملی فیلم فجر تا ساعت ۲۴ امشب اکران دو فیلم جدید در سینماها

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان متن پیام نماینده ولی فقیه در گلستان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انسان، والاترین آفریده خدای بزرگ و نشانه قدرت بی منتهای اوست. انسان، مستعد به همه صفات و کمالات الهی است. او را خلق کرد تا به مقام قرب الهی و جانشینی خدا در زمین برسد و این سیر جز با تعلیم و تربیت صحیح محقق نخواهد شد.

امام ( رضوان‌الله‌علیه ) فرمودند: «معلّمی شغل انبیا است»؛ این جمله خود جایگاه رفیع معلم را نشان می دهد و بنده بنا براهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارم معلمین ما باید از میان بهترین ها انتخاب شوند.

به بیان متفکر و فیلسوف شهید مرتضی مطهری، معلم باید نیروی فکر و قوه ی ابتکارِ متعلم را زنده کند و آن را پرورش دهد و او را به سوی استقلال راهنمایی کند.از اینرو شأن والای معلم این است که ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک کند و ندای فطرت را به گوش همه رساند.   

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی متفکر شهید مرتضی مطهری از زحمات جامعه فرهنگیان استان گلستان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزش های اسلام ناب و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تقدیر و تشکر نموده و و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد