Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@17:20:04 GMT

فولاد خوزستان 26 بهمن ماه ميزبان پيکان است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۷۰۴۸

فولاد خوزستان 26 بهمن ماه ميزبان پيکان است

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران امروز شنبه اعلام کرد: ديدار معوقه از هفته بيستم ليگ برتر بين دو تيم فولاد خوزستان و پيکان تهران 26 بهمن ماه ساعت 15 و 30 دقيقه در شهر اهواز برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، اين ديدار در چارچوب هفته بيستم هفدهمين دوره رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي ايران قرار بود 28 دي ماه برگزار شود که به دليل شرايط نامساعد جوي و بروز گرد وغبار در موعد مقرر انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده بندي تيم هاي بالاي جدول ليگ برتر تيم هاي پرسپوليس(48 امتياز)، فولاد خوزستان(36 امتياز و يک بازي کمتر)، ذوب آهن(35 امتياز)، سايپا(34 امتياز)، پارس جنوبي جم(33 امتياز)، استقلال تهران(32 امتياز)، گسترش فولاد(29 امتياز) و پيکان(28 امتياز و يک بازي کمتر) به ترتيب جايگاه هاي اول تا هشتم اين مسابقات را به خود اختصاص داده اند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029**1368
تنظيم کننده: محمد مهدي موذن** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی