Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@18:30:30 GMT

آجیل شب عید به طور کامل تامین شده است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۷۱۳۳

آجیل شب عید به طور کامل تامین شده است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست،  مصطفی احمدی با اشاره به تولید ۱۸۰ هزار تن پسته در سال جاری مانند سال‌های گذشته افزود: پسته مورد نیاز بازار با توجه به حجم مناسب تولید به صورت کامل تامین شده است.   
 
وی نیاز بازار به مغز بادام را ۱۵ تا ۱۶ هزار تن اعلام کرد و گفت : ۶ تا ۷ هزار تن از این رقم در داخل کشور و مابقی وارد کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
 
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار با اشاره به سه برابر شدن مصرف آجیل و خشکبار در ایام عید نسبت به شب چله ادامه داد : با توجه به کاهش قابل توجه مصرف آجیل در تابستان صاحبان واحدهای صنفی در این بخش تمایل به فروش کالای خود دارند بنابراین سعی بر آن است که افزایش قیمت نداشته باشیم.   
 
احمدی قیمت تخمه ژاپنی شور و تخمه کدو را در ایام اوج مصرف بسیار مناسب و دارای صرفه اقتصادی برای خانوار دانست و گفت : توصیه می شود برای ایام عید مردم بیشتر انواع تخمه را خرید کنند.   
 
وی با اشاره به اینکه مصرف تخمه در ایام عید ۲۰ تا ۲۵ هزار تن است ادامه داد : تولید این محصول صد در صد ایرانی بیش از ۵۰ هزار تن است که این حجم تولید قیمت آن را کاهش داده است.   
 
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با اشاره به ورود واحدهای صنفی غیر مرتبط با صنف آجیل و خشکبار به این بخش در ایام نوروز گفت : این واحدها آجیل بی کیفیت به مردم عرضه می کنند که به دلیل تغییر شغل پس از ایام نوروز شکایات مردم قابل پیگیری نیست بنابراین مصرف کنندگان باید فقط از واحدهای صنفی دارای جواز کسب خرید کنند.   
 
احمدی با اشاره به تشدید بازرسی ها در ایام پرمصرف آجیل و خشکبار افزود : ۳۰ گروه بازرسی در این ایام بر بازار کنترل خواهند داشت.   
 
وی فرصت ۱۰ روزه برای واحدهای متخلف را بر اساس قانون نظام صنفی مانع از برخورد قاطع با متخلفان اعلام کرد و گفت : در ایام نوروز برای برخورد جدی با متخلفان، به تعزیرات پیشنهاد همراهی یک قاضی با بازرسان اتحادیه داده شده است تا به محض برخورد با واحد متخلف دستور پلمب واحد در همان زمان صادر شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز

به گزارش همشهری آنلاین همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به‌ ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲
صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 849145 برچسب‌ها نوروز هواپیما

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید انرژی تان زیاد شود این خوراکی‌ها را ناشتا بخورید!
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • آیا آجیل ها آفلاتوکسین دارند ؟
  • اهمیت این ویتامین برای سلامتی قلب
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)