Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هفته پاياني ليگ دسته يک تيراندازي بانوان در حالي برگزار شد که 3 تيم، پاس، نظام مهندسي ساختمان اصفهان و هيات خراسان رضوي جواز حضور در ليگ برتر سال 97 را به دست آوردند.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون تيراندازي، با پايان ليگ دسته يک تيراندازي بانوان تيم هاي، پاس ، نظام مهندسي ساختمان اصفهان و هيات خراسان رضوي با شکست حريفان خود با اقتدار جواز حضور در ليگ برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين تيم هيات قم در مرحله حذفي (play off) با تيم ثابت هدف آريا ديدار خواهد داشت و برنده اين ديدار به ليگ برتر صعود خواهد کرد.
در مجموع امتيازات تيمي رشته تفنگ و در ديدار رو در رو، تيم هاي پاس با 26 امتياز در جايگاه اول ايستاد و هيات قم با 26 امتياز و نظام مهندسي ساختمان اصفهان با 22 امتياز به ترتيب در جايگاه هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در رشته تپانچه نيز، تيم هاي نظام مهندسي ساختمان اصفهان، پاس و هيات خراسان رضوي به ترتيب با 26 امتياز در مکان هاي اول تا سوم ايستادند.
در پايان اين رقابت ها در مجموع امتياز انفرادي تفنگ، مينا روحيان با 52 امتياز از هيات قم، مائده امين زاده با 51 امتياز از شرکت پالايش و پخش و مهسا رضاييان با 43 امتياز از پاس به ترتيب عناوين برتر را کسب کردند.
در تپانچه انفرادي نيز، درسا عرب شاهي با 72 امتياز از نظام مهندسي ساختمان اصفهان، نگين سادات شمسي نژاد با 44 امتياز از هيات خراسان رضوي و زهرا باوندپور با 39 امتياز از آماج به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم رضايت دادند.
ياد آور مي شود تيم هاي پاس ناجا و هيات فارس از ليگ برتر به دسته يک سقوط کردند.
گفتني است تاريخ برگزاري مسابقات مرحله حذفي بين تيم هاي هيات قم و ثابت هدف آريا متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند

در چارچوب دور سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امشب دیدار گروه‌های A و B برگزار شد.

تیم ملی تایلند میزبان مسابقات که در دو بازی ابتدایی پیروز شده بود، در بازی سوم هم با نتیجه ۲ بر یک بر ویتنام هم غلبه کرد. میانمار هم با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست چین شد. تایلند با ۹ امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه A به یک‌چهارم نهایی راه یافت. ویتنام و میانمار نیز دور گروهی را با چهار امتیاز به پایان رساندند، اما با توجه به تساوی دو تیم در بازی رودررو و تفاضل گل بهتر ویتنام، این تیم به‌عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد.

در گروه B نیز ازبکستان توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد. عراق نیز استرالیا را با شکست ۶ بر ۲ بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

در دور بعد مسابقات تایلند به مصاف عراق می‌رود و ازبکستان هم مقابل ویتنام قرار می‌گیرد.

پرونده مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند فردا بسته می‌شود و تیم ملی کشورمان که صعودش به دور بعد قطعی شده به مصاف کویت می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان