Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشوربابیان اینکه بیشترین مراجعات مردمی به قوه قضائیه دررابطه با مشکلات خانوادگی است،گفت: از طریق برنامه های موسسه تبیان خصوصاًطرح ملی همسان گزینی، گام های موثری می توان برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ دادستان کل کشور و هیأت همراه از جمله عبدالصمد خرم آبادی؛ معاون قضایی داستان کل کشور و دادستان استان تهران،از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرده و با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرعامل و سایر مدیران این موسسه به گفت و گو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین منتظری، در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: تبیان، مجموعه ای توانمنددر فضای مجاز ی است.

دادستان کل کشور ضمن ابراز خوشبختی و توفیق در خصوص بازدید از موسسه تبیان گفت: در مجموعه تبیان، زیرساخت های استفاده بهینه از فضای مجازی و فناوری های نوین در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وجود دارد که امیدوارم با کمک حجت الاسلام و المسلیمن خاموشی که نقشی دوسویه هم در شورایعالی فضای مجازی و هم در سازمان تبلیغات اسلامی دارند، در محقق کردن این وظیفه خطیر ملی گام برداشه شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه اخیر شورایعالی فضای مجازی، تاکید مجدانه ای بر به کار گرفتن تمامی توان کشور برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی و احیاء سنت های ایرانی-اسلامی در جامعه داشتند که به نظر من خواسته ای به حق و منطقی است.

دادستان کل کشور عنوان داشت: امروزه بیشترین مراجعات مردمی به قوه قضائیه در خصوص مشکلات خانوادگی و معضل طلاق است که می توان از طریق برنامه های موسسه تبیان خصوصاً "طرح ملی همسان گزینی"، گام های موثری در زمینه حل این مشکل برداشت.

حجت الاسلام منتظری، با تاکید بر حفظ اطلاعات نهادها و دستگاه های اجرایی کشور در فضای مجازی گفت: میزبانی از سایت های داخلی و همچنین محتوای نهادها و سازمان های کشور در فضای مجازی، امری ضروری و مهم در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی  است که بحمدلله موسسه تبیان توانسته با راه اندازی "مرکز داده اینترنتی(IDC)" خود، نقش پررنگی در حفظ اطلاعات کشور در فضای مجازی داشته باشد.

همچنین وی در این خصوص پیشنهاد داد تا با افزایش ظرفیت مرکز خدمات داده اینترنتی تبیان، بخش قابل توجهی از اطلاعات و محتوای کشور در داخل مدیریت شود.

گفتنی است، در جلسه ای که در ابتدای این بازدید با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ دادستان کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری؛ مدیرعامل موسسه تبیان و برخی از معاونین و مدیران این موسسه تشکیل شد، توضیحات در خصوص فعالیت های متنوع تبیان ارائه و راهکارهای همکاری و هم افزایی بین دو دستگاه بررسی شده و مقرر شد، جلسات و همکاری های طرفین بیش از پیش ادامه داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟