Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تیم بسکتبال نفت آبادان معتقد است که به بازی تیمش در مقابل شهرداری تبریز به اندازه بازی مهرام و پتروشیمی توجه نمی شود.

طرفداری- محمد جمشیدی، بازیکن نفت آبادان، در مصاحبه بعد از بازی تیمش با شهرداری تبریز در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال ایران، درباره شرایط این مسابقه توضیح داد.

محمد جمشیدی در گفت و گو با ایسنا، درباره دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی بین نفت آبادان و شهرداری تبریز اظهار کرد:

آنطور که ما می‌بینیم انگار دیدار ما با شهرداری تبریز رده‌بندی و مهرام و پتروشیمی فینال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقدر که توجه‌ها معطوف به آن مسابقه شده این حس برای ما ایجاد شده است. اما واقعا رقابت این طرف بسیار جذاب و حساس است. در بازی چهارم ما از تبریز جلو بودیم اما آنها برنده شدند و واقعا پیروزی آنها مثل یک معجزه بود.

 او در پاسخ به این سوال که بعد از نتایج مسابقات شهرداری تبریز و نفت آبادان هم اعتراض به داوری وجود داشت، تصریح کرد:

همانطور که ما به عنوان بازیکن اشتباه می‌کنیم داوران هم اشتباه‌ هایی سهوی خواهند داشت اما به نظرم اینکه داوری بگوید اگر بخواهد سوت بزند 9 بازیکن شهرداری تبریز 5 خطا می‌شود پس سوت نمی‌زند درست نیست. اگر بازیکنی خطا می‌کند باید سوت زده شود. حالا همه بازیکنان یک تیم 5 خطا شوند و بازی به پایان برسد؛ نباید این موضوع دلیل سوت نزدن باشد. واقعا همه بازیکنان تبریز خطا می‌کنند و باید سوت خطاها زده شود.

ما همه به سلامت داوران ایمان داریم و می‌دانیم اشتباهی هم صورت بگیرد سهوی است و سوتی از روی عمد زده نمی‌شود. ما فیلم بازی را دیدیم و همه بازیکنانشان خطا می‌کنند اما سوت زده نمی‌شود. به نظرم نباید اینطور مدیریت شود و اگر صحنه ای خطا است باید سوت زده شود. این توقع وجود دارد که حرکت‌های خطا اعلام شود.

او در پاسخ به این سوال که بازی پنجم چطور خواهد شد گفت:

شهرداری تبریز تیم خیلی خوبی است و بازیکنان و مربیان خوبی دارد. آنقدر خوب هستند که 4 بار برابر ما به برتری رسیده‌اند؛ با این حال تیم ما اکنون به شرایطی رسیده که کاملا آماده و هماهنگ است. قوی تر هستیم و هدفمان رسیدن به فینال است و کوتاه نمی‌آییم. با این حال پیروزی در دیدار پنجم و رسیدن به فینال مستلزم ایجاد شرایط مناسب و امن در تبریز است.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که آیا در دو مسابقه نخست اتفاقی افتاده بود، بیان کرد:

باید شرایط عادلانه باشد. مثلا طبل بزرگ در سالن تبریز وجود داشت اما در آبادان اجازه ندادند تماشاگران ما با طبل وارد زمین شوند. نباید اجازه داده شود که حاشیه‌ای به وجود بیاید. قطعا اگر شرایط برابر و عادلانه باشد ما فینالیست می‌شویم.

او درباره عملکرد خودش در ترکیب تیم نفت آبادان نیز بیان کرد:

من در خدمت تیم هستم و تمام توانم را در هرجا که لازم باشد برای موفقیت تیم می‌گذارم. هرجا که لازم باشد من در خدمت تیم هستم و با جان و دل رقابت می‌کنم.

دیدار پنجم میان دو تیم شهرداری تبریز و نفت آبادان دوشنبه در تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی