Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،‌ دکتر سیدعلی ابطحی با حضور در مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان بوعلی با یادآوری چگونگی ایجاد تغییر و تحول در بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور گفت: «این تغییر محسوس حاصل مشارکت اعضای هیات علمی، تعهد و همدلی منابع انسانی توانمند و نیز عزم جدی مسئولان ارشد حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اظهار کرد: «با تشکیل شورای راهبردی و تدوین سیاست های اجرایی و تشکیل دوره های آموزشی متعدد، ابتدا 30 نفر ارزیاب و سر ارزیاب پیام تغییر و ضرورت ارتقای سطح بهداشت و درمان را همزمان در سراسر کشور انتقال دادند و فرایند تغییر و تحول به همت روسای بیمارستان ها و مدیران اجرایی آغاز شد و آنچه امروز شاهد آن هستیم رشد فزاینده کیفیت سطح آموزش پزشکی دانشجویان، بهبود ارایه خدمات درمانی و تجهیز و نوسازی فضاهای بیمارستان های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور است.»

وی با تاکید بر اینکه تجربه نشان می دهد تغییر از مدیریت نیست بلکه شروع تغییر از تجمیع افکار، همدلی و مشارکت علمی استادان، بدنه و زیر مجموعه آغاز می شود گفت: «با اتخاذ رویکرد های مدیریتی جدید و با توجه خاص دکتر ولایتی رئیس هیات امنا، دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی و ارایه راهکارهای کاربردی و عملیاتی پیش بینی می شود تا خرداد سال آینده بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همچون بیمارستان های آریا و 22 بهمن مشهد در امر آموزش درمان، پژوهش و امور فرهنگی به بخش عظیمی از اهداف تعیین شده خود برسند.»

در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان بیمارستان بوعلی از خدمات ارزشمند دکتر آرش جنابیان متخصص سرطان شناسی و بیماری های خون در طول سه سال همکاری و تصدی این مسئولیت قدردانی و دکتر امیر ایجادی به عنوان سر پرست جدید بیمارستان بوعلی معرفی شد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد