Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اسماعیل عبداللهی دبیر هیأت امنای استان بوشهر با بیان اینکه کمیسیون دائمی هیأت امنای استان، مطلع مهمترین جلسات تصمیم گیری استان است، عنوان کرد: «درصدد هستیم با همکاری و بهره گیری از درایت و خرد جمعی، در چارچوب اهداف مورد نظر، تصمیمات مناسب، بنیادی و کاربردی در جهت تحرک و پویایی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی استان اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عبداللهی با بیان اینکه ایده ها و برنامه های بسیار مناسب و کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال طراحی و پیاده سازی است، تشریح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز از این تحولات بی نصیب نمانده و علاوه بر سیاست ها و تدابیر گذشته چون صرفه جویی، کاهش هزینه های جاری و غیرضرور، چابک سازی و کوچک سازی ساختار، برنامه های افزایش کیفیت عملکردی دانشگاه چون طرح تعاون، موضوع ناحیه بندی و آمایش رشته ها در حال اجرا و پیاده سازی است.»

وی با بیان اینکه در آستانه ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر قرار داریم، گفت: «ایام دهه پیروزی حق بر باطل و استقرار نظام شکوهمند ایران اسلامی باید به نحو ویژه گرامی داشته شود.»

عبداللهی ادامه داد: «به یاری پروردگار و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، این نظام اسلامی هر روز سرافرازتر از گذشته و در راستای اهداف عالیه الهی خود پیشرو باشد و ما نیز بتوانیم سهمی هرچند کوچک در اعتلای آن ایفاگر باشیم.»

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد