Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون؛ به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون دوره توانمندسازی سرگروهها و مربیان طرح صالحین خواهر در نمازخانه این ناحیه برگزار شد .

در این دوره که با هدف توانمندسازی سرگروهها و مربیان طرح صالحین در زمینه مخاطب شناسی و نحوه برخورد با متربیان برگزار شد 80 نفر از مربیان و سرگروه های طرح صالحین شهرستان شرکت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه سرگروه ها و مربیان طرح صالحین تیران و کرون برگزاری دوره توانمندسازی ویژه سرگروه ها و مربیان طرح صالحین تیران و کرون برگزاری دوره توانمندسازی ویژه سرگروه ها و مربیان طرح صالحین تیران و کرون برگزاری دوره توانمندسازی ویژه سرگروه ها و مربیان طرح صالحین تیران و کرون

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مرگ تلخ یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند | صحنه عجیبی که ماموران انتظامی دیدند

به گزارش همشهری آنلاین فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن، تعدادی گوسفند در بخش باربری یک دستگاه تریلی تلف شده و چوپان همراه آنها نیز فوت کرده است؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.
دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره این حادثه اظهار کرد: حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان در حال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

ذبیح‌الله ابراهیمی با بیان اینکه چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بوده است، افزود: هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

وی ادامه داد: ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آنها نیز جان باخته است.

ابراهیمی با اشاره به تلف شدن ۱۲۰ راس گوسفند در کانتینر تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که این حادثه بدلیل کمبود اکسیژن و گازگرفتگی رُخ داده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در باره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: چوپان، مردی حدود ۳۰ ساله و اهل استان لرستان بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در انتقال احشام بوسیله خودروهای سنگین تاکید کرد.

کد خبر 840949 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم دامداری

دیگر خبرها

  • کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون
  • امنیت و ایمنی پایدار برای مسافران در تیران وجود دارد
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • اتلاف گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم
  • جزئیات مرگ تلخ یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند | صحنه عجیبی که ماموران انتظامی دیدند
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان
  • چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند
  • بی‌احتیاطی جان چوپانی را در تیران و کرون گرفت