Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارس جنوبی در روزی که برای کسب امتیاز به تهران آمده بود با شکست سنگینی از سوی استقلال بدرقه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پارس جنوبی که در بازی رفت استقلال را برده بود در آزادی با ۴ گل مغلوب این تیم شد. علی دشتی که یکی از بهترین مهره های تیمش در این فصل از رقابت ها بوده درباره این بازی گفت:

« بازی خوبی که نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تا آمدیم به خودمان بیاییم پنالتی گرفتند و بعد هم ده نفره شدیم. درواقع بعد از اخراج کمر تیم ما شکست.»

علی دشتی درباره داوری بازی گفت:

« اینکه بگوییم داور مقصر بوده فایده ای ندارد. اما وقتی داور کارت قرمز را به بازیکن ما داد دیگر کاملا بازی را باختیم. یک بر صفر عقب بودیم و ده نفره هم شده بودیم آن هم در آزادی مقابل استقلال و هوادارانش کار سختی بود که بخواهیم به بازی برگردیم.»

وینگر پارس جنوبی اضافه کرد:

« امیدوارم این باخت موجب شود بازی بعدی را ببریم. ما سال گذشته هم در لیگ یک یه بازی را پشت سرهم باختیم؛ اما بعد از آن دیگر نباختیم و توانستیم قهرمان لیگ یک شویم و به لیگ برتر بیاییم.»

علی دشتی همچنین گفت:

« روز پنجشنبه واقعا نمی شد کاری کرد. هیچی دست خودمان نبود، اخراج ضربه سختی به تیم ما بود و اگر به جای استقلال یک تیم معمولی بود شاید می توانستیم کار را در بیاوریم.»

او درباره تفاوت استقلال دور رفت و برگشت هم گفت:

« استقلال تیمش هماهنگ تر از قبل شده و حاشیه ای ندارد و نتایج خوبی گرفتند؛ اما ما در این بازی بد بودیم و اگر می توانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم نتیجه‌ی بهتری می گرفتیم.»

علی دشتی در این رابطه که چرا پنالتی را او نزد گفت:

« من اگر بودم پنالتی را بیرون می زدم. ما بازی را کاملا از دست داده بودیم ، نیمه اول ما را ده نفره کردند و وقتی داور اینجوری قضاوت می کند ما هم باید به نوعی اعتراضمان را نشان بدهیم. ما اگر ده نفره نمی شدیم، می توانستیم برگردیم.»

علی دشتی در انتها گفت:

« از هواداران می خواهم مثل نیم فصل اول پشت تیم باشند. آقای تارتار خیلی برای این تیم زحمت کشیده، اگر تیم ما الان آخر جدول بود و با دو برد در لیگ می ماند آن وقت می گفتند او بهترین مربی جهان است. من از هواداران می خواهم که نگذارند برخی تیم ما را وارد حاشیه کنند و پشت تیم و مربی باشند تا پارس جنوبی دوباره جان بگیرد.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم