Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛در هفته اول از دور برگشت مسابقات والیبال نشسته دسته برتر باشگاه های کشور تیم ذوب اهن در نخستین بازی مقابل مهمانش هیات اراک 3 بر 2 به پیروزی رسی و در بازی دوم مقابل تیم قدرتمند هیات قم 3 بر صفر مغلوب شد تا با 10 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی بماند. مسابقات هفته دوم از دور برگشت طی روزهای 19 تا 21بهمن به میزبانی آبادان، اصفهان، اراک و قم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

مخابرات اصفهان در خانه مغلوب مهمان خود شد.
در هفته دوم از دور برگشت مسابقات بسکتبال با ویلچر دسته برتر باشگاه های کشور، تیم مخابرات اصفهان برابر مهمانش تیم شرکت ملی حفاری 68 بر 77 شکست خورد و در رده دوم جدول رقابتها ماند. هفته سوم دور برگشت 27بهمن به میزبانی باشگاه ملی حفاری ایران و هیات اراک برگزار خواهد شد

 

 

 

 

 

اصفهان قهرمان مسابقات‌ مینی‌ هندبال‌‌ پسران ‌استان شد.
در دیدار نهایی این رقابتها که با حضور 12 تیم به صورت دوره برگزار شد تیم شهرستان اصفهان 20 بر 10 مقابل تیم دولت آباد به پیروزی رسید و بر سکوی نخست ایستاد.
تیم های خمینی شهر و کاشان هم به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

 

 

 

 

 

یک برد و یک باخت در کارنامه بانوان اصفهان ثبت شد.
در دور رفت مرحله نهایی سوپر لیگ Bبسکتبال دختران که به میزبانی تهران برگزار شد تیم آرارات اصفهان در نخستین بازی 59 بر 51 از دس تیم بال شیراز گذشت و در دومین دیدار 45 بر 33 نتیجه را به دانشگاه گلستان واگذار کرد.
دور برگشت رقابتها 12 بهمن برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف

سیما جوهری نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های زربام‌پارت خراسان شمالی، جوادالائمه شهرکرد، یاران داریوش نهاوند و فولاد هرمزگان به میزبانی خانه بسکتبال بجنورد برگزار شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی گفت: بعد از اتمام دور برگشت این رقابت‌ها، رنکینگ نهایی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌اف مشخص خواهند شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت موفق شد در بازی اول با نتیجه ۸۲ بر ۶۱ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و در بازی دوم موفق شد با نتیجه ۸۶ بر ۷۵ از سد نماینده شهرکرد بگذرد و در بازی سوم با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ از سد تیم یاران داریوش نهاوند گذشتند و به عنوان تیم اول گروه به مرحله پلی‌اف صعود کرد.

کد خبر 6095883

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری