Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بانک سرمایه» به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست و با این کار تاکنون ۱۴۵ دستگاه به سامانه مذکور پیوسته‌اند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، «بانک سرمایه» به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست و با این کار تاکنون 145 دستگاه به سامانه مذکور پیوسته‌اند.

«بانک سرمایه» در تاریخ 9 دی سال به این سامانه پیوسته و تاکنون یک درخواست (سوال) مردمی از این بانک در سامانه ثبت شده است که این بانک تا پایان مهلت تعیین شده در سامانه به سوال مذکور، به این درخواست پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این سامانه اکنون به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند و در حال تغییر و افزایش خدمات است. ضمن اینکه در مدت 6 ماه از راه‌اندازی سامانه، یک هزار و 500 درخواست دریافت و به 86 درصد آنها پاسخ داده شده است.

منبع:‌فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • اشخاص غیرتجاری مشمول معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه شدند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند