Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-09@02:26:29 GMT

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۹۶۴۰

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
حضور بانک کشاورزی اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی با حضور بیش از 140 شرکت داخلی و خارجی و از تاریخ 24 دی ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این  مدیریت با بر پایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع ضمن اطلاع رسانی خدمات بانک پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

 این گزارش می افزاید مدیریت استان اصفهان نیز در این نمایشگاه با اختصاص غرفه ای به خود به اطلاع رسانی خدمات بانک پرداخت.

لازم به ذکر است از غرفه بانک کشاورزی مسئولان  استانی و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از غرفه بانک کشاورزی  بازدید کردند.


نشست مشترک بانک کشاورزی و نماینده مجلس شورای اسلامی با کشاورزان شرق اصفهان جلسه هم اندیشی رفع مشکلات کشاورزان شرق اصفهان با حضور دکتر حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا پویافرد مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان و جمعی از اعضای شورای اسلامی بخش کوهپایه و روستاهای تابعه در محل شهر اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان در این جلسه محمدرضا پویافرد و معاونین مدیریت اصفهان  ضمن تشریح  دستورالعمل های قانونی مساعدت با کشاورزان ، تلاش برای توسعه بخش کشاورزی را از وظایف بانک کشاورزی دانستند.


با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت: اجرای طرح پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی دربانک کشاورزی طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری،توسط دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه سال جاری در بانک کشاورزی کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، نخستین فقره از تسهیلات در قالب طرح یاد شده، با حضور وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی، نمایندگان مردم رودسر و لنگرود در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان و جمعی دیگر از مقامات استانی، به یک کشاورز گیلانی در شعبه لنگرود این بانک پرداخت شد.

بر اساس این گزارش، مجموع تسهیلات این طرح نزدیک به12هزار میلیارد تومان است که 50 درصد آن از صندوق توسعه ملی و 50 درصد با قیمانده از محل منابع داخلی بانک های عامل تأمین و پرداخت خواهد شد.

این گزارش می افزاید، سهم بانک کشاورزی ازمجموع اعتبارات طرح مذکور، افزون بر 50 درصد تعیین شده است.

لازم به ذکر است هموطنان عزیز برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه الکترونیکی کارا به نشانی Kara.mcls.gov.ir یا ادارات کل کار و امور اجتماعی مراکز استان ها و شهرستان های کشور مراجعه کنند.
 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام

اصغر باباخانی با بیان اینکه فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان برداشت شده که فایل ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه ثبت و به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ایلام یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه ای و ارسال فایل های خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک است.

باباخانی بیان کرد: فایل های گندمکاران به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندمکاران ارسال شده است.

وی یادآور شد: امسال مطالبات گندمکاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: تا این لحظه هیچگونه پرداختی برای مطالبات گندمکاران در استان ایلام انجام نشده است و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می کند.

باباخانی ادامه داد: بر اساس قیمت مصوب در سال زراعی جاری هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و گندم دُرم ۱۸۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • تضمین تعهدات بیش از ۲۰۴ هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال